God Jul till er alla !

         2009-12-24 @ 00:00:36 / Allmänt


Bjussar en bild på farsan som va Jultome förra året!

Just nu har jag ingen julkänsla alls om man ska vara ärlig men den kommer nog imorn när man samlas hela familjen och släkten och käkar sönder. Ska äta gå o spy lite sen äta igen och kör nog på den taktiken hela kvällen. Blev nog inte så mycket matlagning man hade tänkt när man flyttade hemmifrån,Pasta lite pasta och lite makaroner men jag överlever mamma jag överlever! Har vart mycket stress och jobb på sistone så det ska bli sjuuukt najs o få koppla ner ett par tusen varv! Imorn kl 08.30 ska jag vara redo för Take Off mot Sthlm aka Bålsta och skjutsen dit är riktig otippad som är Klara min kära kollega som också ska fira Jul i Bålsta hahaha hur stor är den chansen på 1 till 125!? Men jag är taggad till tusen vilken jävla roadtrip det ska bli. Kanske svänger förbi Kolmården , stannar o fikar lite i nyköping och vem vet vad som händer.

Tråkigt att inte alla kan samlas som back in the days när alla familjer var på samma plats. Som nu när Fam Lantraa och Nyqvist är på Gotland och firar och vi o Sthlm jag vill ju träffa min lilla Gudson Noel världens sötaste!



haha kolla charmtrollet asså! Tveksamt om han ligger och sover just nu men idag ska han fira sin
allra första jul och hoppas det blir en riktigt bra jul och han har ju fått ett litet paket av mig med.
Samma tavla som jag har fast lite mindre



Nej nu måste jag faktiskt packa inför morgondagen men tänk på att Julen kommer bara en gång om året och det är exakt 12 månader kvar till nästa. Glöm inte bort det viktigaste att visa kärlek och va på hypemowde och bara lixom umgås med dem man älskar : )




"Glöm aldrig att om inte julen finns i ditt hjärta så kommer du inte heller hitta den under granen."


Kommentarer
san säger:
      2009-12-24 kl 00:50:55


"Glöm aldrig att om inte julen finns i ditt hjärta så kommer du inte heller hitta den under granen."



fint ord steeve. :)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0