YES, im bad!

         2008-09-03 @ 11:11:51 / Allmänt
jag veeeeeeet att jag är bad på att uppdatera
v .29 på gotland, chania med grabbarna. Sabinas bröllopp !

men just nu är min dator inne på service "råkade" spilla cola över den neeej haha
men när den är tillbaka och alla mina underbara bilder så blir det mer update!

men idag kan jag stolt säga att jag vaknade 08.45 gick och tränade : ) måste ju få tillbaka kroppen jag tävlade med för några dagar sen

DUKTIG
 
 


Så Shanaz nu är den uppdaterad hoppas det är till nöje

sen måste jag också tillägga att Lazee´s nya album är feeeeeeeeeeeeett!
helt jävla crazy hur bra det är







Kommentarer
en gammal beundrare säger:
      2008-09-09 kl 11:35:47


jag läste den här bloggen jämt förut, du skrev alltid så spännande grejer. nu är det nog den sämsta bloggen som finns!!!!!!!!!!!!! HORAAAAAA!!!!!

steVe säger:
      2008-09-10 kl 23:07:32


haha shit! jag är bara i en liten svacka, stay tuned HORAAAAAA!!!!!

shanaz säger:
      2008-09-11 kl 19:35:57


ja e nöjd..

stora framsteg iallafall


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0