VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

         2008-12-04 @ 12:19:25 / Allmänt
Jag mår dåligt när jag ser det här!!



Franco

Väska från BokBok

Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Jag har ett par skor från Beyond Retro, tights från Gina Tricot, en skjorta som jag köpte secondhand för ett par år sedan, jacka från H&M, linne från Acne, väska från Bik Bok, sjalen har en kompis köpt i Pakistan och mössan är från H&M.
Vilket är ditt sämsta klädköp?
- En skitful Sveatröja.
Bästa nätbutiken?
- Caliroots.
Vad önskar du dig i julklapp?
- Gossip Girl säsong 1.


varfööööööööööör har han tights!!!!!!

Kommentarer
Sune säger:
      2008-12-04 kl 12:46:45


Vad önskar du dig i julklapp?

- Gossip Girl säsong 1.



jag mår skitdåligt


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0