flipp som vanligt

         2007-07-20 @ 21:09:30 / Allmänt
IGÅR
 
hade absolute vodka realese party heter det va tror ja på hamnplan för päääääääääron vodka haha!
herregud gaaaaaalet med folk och den här gången är det ju sthlm bratsens vecka så de kul o se jävligt roliga e vissa fakitkst men alla ser i stort sett lika dana ut skjorterna självklart solbrillorna på 1 på natten men de klart de e väl en del av imagen haha! här på gotland får man ju inte köpa helrör så det är rosé vin elle vafan de heter som killarna sprutar o ja vet inte vad haha : )  jääävligt mycket folk var det oxå det jag vill komma fram till är att självfallet glider jag in förbi kön :D går väl in nykter som vanligt och ramlar ut onykter i stort sett men alltid lika kul! det stänger jue 2 igår blev de ingen mer haffination än en shishkebab utanför bur!

image78

IDAG
hörde jag att jag va med i corren haha töng töng!
men imorse

vakna man lite seent men skönt som fan o få sova ut gick väl upp 323 ggr och drack vatten. Fyyyyyyyyyyyfan idag var jag vill kallis ett after beach ställe helt jävla stöört med folk där fukka dme verkligen ur asså!
www.nightlife.se sen vimmel sen kallbadshuset after beach gäääälet!
käkat träffat massa man känner sjukt hur många som kommer ner till gotland ändå
min kära bea som numera bor i danmark träffar man bara sisådär men  nu ere en nykväll ska samla krafterna och får se om det blir bättre för sämre kan det ju aldrig bli ellerhur för ikväll kommer ju dhani oxå hoppas han har
bruden med sig haha !

image79






Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0