livet är för short !

         2009-05-07 @ 22:48:17 / Allmänt
chock, ja det är vad jag fick när jag satt vid min vän Strasses matbord tidigare idag!

öppnade upp Corren och började läsa lite sen såg jag en liten artikel om Jens Stolpe

och varför jag fastna för den är för han fick mig ändå att tänka om lite.

För ett år sedan nästan precis när jag började i 3 butiken rullade han in och
jag hade själv sett honom på platå i rullstolen på dansgolvet där han snurrade, blinkade och hade sig
och kan erkänna att man tänkte väl att va han tog plats på dansgolvet då elle nått sånt lixom

men han rullar in där har problem med telefonen och han var så jävla skön asså
riktig rolig kille och hans mamma senare köpte telefon och bredband av mig
men hans jävla telefon strulade alltid på något sjukt sätt så vi fick alltid skicka in den och rabbatera honom osv


Sen gick det ett tag och han kom aldrig in och tänkte vart fan är han lixom får väl hoppas telefonen vi bytte ut funkar felfritt :D

googlade och hittade honom och han hade 2 företag och va regionchef där och jag vet inte vad. så kastade iväg ett mail .

_____

Skickat: den 19 mars 2009 11:41
Till: *************
Ämne: Meddelande från JensOlof.se


Hej Jens Olof!

Hoppas allt är bra med dig, kom o tänka på att du inte varit i butiken på länge men det visar väl att din telefon fungerar nu :D hehe. grym hemsida hade du också hade gött


mvh

Steve 3 Butiken linköping.

fick till svar


Skickat:den 19 mars 2009 20:27



Tjena Steve,


Haha, nä det stämmer bra! Mobilen fungerar perfekt nu. Men även om den skulle krascha så kommer jag nog tyvärr inte och hälsar på dig. Jag bor nämligen i Stockholm nu, och har gjort det sedan i höstas. Däremot än nog min mor och hälsar på i Tre Butiken ibland, med hennes trådlösa bredband. Hon vågar inte riktigt gå och be om hjälp, men jag säger åt henne att det är klart hon ska göra. Eller hur? =)


Tack allt är bra med mig. Är mitt uppe i tentaperiod nu, och det är ganska körigt när man försöker driva företag samtidigt, men som the Game säger "sleep is the cousin of death".  =)


Hur är det med dig? Allt bra hoppas jag. Hur går det på Platå nu om helgerna när inte jag är där? Håller du ställningarna?


Kul att höra från dig.


Med vänliga hälsningar

Jens Olof Stolpe


Jag läste det kommer jag ihåg nån stressig dag och tänkte svara på mailet
men har tydligen glömt bort det såg jag nu när jag letade upp mailet

Men det jag vill komma fram till är att när jag läste artikeln om honom tidigare idag
så är det en

Dödsannons!

Ångest ja fick direkt av att jag inte ens hade tiden och svara på mailet när fukking tid är allt vi har?!


Må Du Vila I Frid

Jens Olof Stolpe

"Ett liv utan hinder, vore ett liv utan utveckling. Jag utvecklas varje dag!"



Kommentarer
Jeffrey kusiin säger:
      2009-05-08 kl 16:49:28


Always carry a pure heart ! LOVE life even if life doesn't always is so easy to LOVE. Trust in yourself and smile, Make people happy to see you, show respect and help who ever you can help, There is always someone less fortune than you


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0