MICHAEL JACKSON DÖÖD : (!

         2009-06-26 @ 00:27:09 / Allmänt


Jag hade precis avslutat det förra inlägget och läser sen att

MICHAEL JACKSON har dööött!!!

Mitt hjärta är i tusen bitar han är eller var verkligen min idol!!!

Jag ääääääääälskade Michael

Jag kommer ihåg när Jag Jeffrey och Gerald åkte iväg på hans konsert i Göteborg
typ 96-97 och det är verkligen det bääääästa jag gjort i hela mitt liv!

Och varför jag gillade honom så mycket var för Gerald älskade honom och hela hans rum
var fyllt med prylar från MJ!

Jag ringde honom nu och han va helt craaaazy!!!!

Jag kan inte fatta EEEEM JAAAAY dööööd !!!!!!

KING OF THE FUCKING POP!

All musik man hör är från MJ
han kom på musiken
han är musiken
alla dancemoves är michaels

men neeeeeeeej jag gråter :'(





Hela världen sörjer
gå in på vilken sida du vill och alla skriver om Jackson

Han har alltid varit stor och kommer förbli stor!

Jag hoppas alla fuckers genom tiderna som anklagat honom för det och det
och utnyttjat på pengar och jag vet inte vad hamnar i helvetet!!!




kommer ihåg för någon månad sen jag och jeff satt skiiiittidigt på morronen för att boka
konsertbiljett i london men sidorna krashade heeela tiden för att hela världen va ju fan inne på en o samma sida.

Finner inga ord

Rest in Peace
Michael






Kommentarer
Daniel säger:
      2009-06-26 kl 09:50:44


Rest in peace!

bloggare på icedaniel.se säger:
      2009-07-22 kl 23:54:27


Synd att han dog han hade säkert mycket bra musik kvar att göra ! Men vi har ju EMD kvar och dom gör ju go musik också !


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0