irri!

         2009-08-02 @ 14:51:11 / Allmänt


Står på jobbet en söndag
ALLTID lika kul !

Tänker på igår och jag är så fucking jävla arg
att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Vissa människor kan verkligen inte hantera alkohol
och jag HATAR HATAR HATAR HATAR
att folk kan bli som 2 helt olika personer.
Dagen efter va händer då lixom ?
Ska man låtsas då som ingenting
när den är helt normal och lugnat ner sig.

Och en annan grej förstår jag inte, när fukking
folk lägger sig i när dem inte har något med det och göra

JA JAG TJAFFSAR MED DEN PERSONEN OCH INGEN ANNAN
VEM FAN ÄR DÅ DU SOM SKA KOMMA OCH LÄGGA SIG I ?!

Folk är väl fukking vuxna och kan ta hand om sig själva.
- Det trodde jag om inte om steve
haha vad för att jag sa oj va tuff du är

Pallar inte skriva mer för om jag vill så kan jag göra det så mycket svårare för dig
Miss love expert


punkt.

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0