haha asså seriööst?!

         2009-08-03 @ 13:44:57 / Allmänt


Kor har starka vänskapsband till kompisar.

Asså seriööst haha orka. Sitter på lunchen och inne på Aftonbladet och möts av rubriken

Så smarta är djuren du äter

Grisar
Grisar tycker om att spela tv-spel. I ett test fick några grisar spela ett enkelt spel med joystick där de belönades med godis när de var duktiga. Djuren både fattade och gillade spelet.

ALLTSÅ DRIVER DEM ELLER HAHAHA
VILKET JÄVLA SPEL VAR DET OCH MENAR DEM NU
ATT MAN SKA KÖPA EN GRIS FÖR ATT TA HEM DEN OCH BÖRJA
SPELA SPEL MED DEM IST ?

Kor

 De har starka vänskapsband med två till fyra kompisar som de väljer att hänga mest med.
Dessutom kan de ha fiender i åratal.
De känner stark lycka, smärta, rädsla och oro för framtiden.
Och är väldigt erotiska.

Får

Får kan känna glädje, rädsla, lycka och saknad.
De gillar glada människor och backar undan när det kommer någon som är sur.

Hahaha asså fattar ingenting ska man sluta äta dem
nu eller vadå  ?

Jag tror de e en sån där artikel som teknikmagasinet brukar köra med
när man ska hitta bluffartikeln i tidningen och man får hitta på en egen

lixom vart faaaan bor dem där grisarna som spelar TV SPEL

Kommentarer
angelica blick säger:
      2009-08-03 kl 21:37:46


sv; haha, cred till dig Steve fan;)

jag kommer in imorgon!

Angelica Blick säger:
      2009-08-04 kl 11:22:45


sv; haha , mört!

men du, jag kommer in idag sen för mitt nummer jag vill ha står tydligen på mamma och inte mig . så det får vi fixa :)

BEATRICE GOTLÄNNING [foto] säger:
      2009-08-04 kl 16:22:50


eh ? :O


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0