Moooovietime; Death At A Funeral !

         2010-09-05 @ 23:28:59 / Allmänt

iBland glömmer man ju fan bort vilken dag det är. Hur kommer det sig? Lever man ett sånt fastlife att man inte ens vet vilken dag det är längre? Det händer så sjukt mycket sjuka grejer just nu. För mycket för era öron och för mycket huvudvärk för min head. Men thats LIFE som jag brukar säga. Nothing is liked it used to be.

Såg precis en sån jäääääääääävla skön film med Shanaz aka Sofie hahaha fyfan va bra den vaaaaaar asså skojjar inte! 5 F L Ä S H rakt av asså tänk er Chris Rock , Martin Lawrence , Tracy Morgan och James Marsden i samma film haha! Det var mycket svarta med i filmen också så det kan ha varit därför oxå dem fick nån extra flääsh lixom!





Men så ääär det. Sjukt mycket jobb nu på sistone eller så är det som vanligt bara att man inte kommit in i rytmen än. Var ju på semester en månad så man kom ju ifrån mobil vääääärlden där ett tag, skönt ? JA!



Jävligt tungt beat! men nu blir det att softa ner en sväng! Köpte en sängstomme igår för den som vill skriva ner det!


BRUNBJÖRNARNA<3!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0