Födelsedagskalazzzz

         2010-09-26 @ 20:36:24 / Allmänt

Shululu!

Igår var en hektisk dag, fan undrar om det stavas med ett t på slutet men ni fattar väl ändå vad jag meanar. Jobbade 10-16 sen lite hockey på det med Bolansson aka Bogart! Sen var det feeeeeest hemma hos määry som skulle firas! 8 brudar var det väl ett bra tag haha sen kom Challe och joina. Jag hade köpt ett litet armband och skrivit ett kort och alla ba oooh va sööt va fint du skriver hahahaha! Fatta halva inne på allihoppa , skoja :P

Men de va jävligt kul och kvällen avslutades på Platå tillslut och ett sämre avslut på en kväll får man fan leta efter...

MEN HÄR HAR NI LITE PICTURES!

Shanaz skulle visa ett partytrick!


Määäry!

Systrarna Jonsson

Määry sugen på lite fisk!

Ninush

Chaaarles

Bästa Malin!

<3



- Behåll inga andra vänner än dem du närsomhelst har mod att bli ovän med.


Kommentarer
Brallan säger:
      2010-09-26 kl 21:34:23


Vilken charmig liten fylletjockis. Magen full av fisk. Mkt fin vinkel. Tack stäjv.


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0