du kommer ändå klicka!

         2010-10-09 @ 19:02:16 / Allmänt



Shululu gott folk!

Hur mås det på er själva. Hope good för hos mig är allt bara najs najs! För varje dag som går så verkar det bara vara fler som läser bloggen haha även att jag bara mmsar allt skit för att hålla den igång. Så inte nån jävel får damp och börja klaga på updaten sådär en gång per halvår.

Skulle kunna skriva jättemycket men väljer nog att låta bli för börjar jag då slutar jag aldrig. Because youre amazing säger Bruno. senaste veckorna har varit mycket fast life, och det är skönt för då händer det grejer och det är ju kul kan man tycka.

Igår tänkte jag på en sak när jag satt på ming med grabbarna. Satt där vid fönstret ni vet så man kan kolla på alla som går förbi sen på jobbet brukar jag tänka på det också haha eftersom jag träffar och ser så jäääääääääävla mycket GEUZ varjedag! Det känns som att 9 av 10 brudar nu för tiden läser en jääääävla massa bloggar eller tidningar eller vafan det är. För bror ALLA elle inte alla såklart men måååååånga ser exakt likadana ut?! zzzzzzzzzzup with that?

Hur kul kan det vara lixom ? Själv är man ju unik såklart inte bara att man är brown sugar utan han kommer med en tung stil oxå aka copyright. Om jag ser någon som har likadant plagg som mig mår jag verkligen skitdåligt. På riktigt asså jag kan få en sån där jobbig ångest som är svår att skaka av sig. Som häromdagen när jag såg en kille med saaaaaaamma yankees jacka. Ledsen var ordet yes it was. Som det här nya , nu känns det som att alla geuz ska ha typ något svart vitt på benen. Vissa e pösiga och viissa verkar vara leggins elle nått och börjar en så har dem alla det. Har aldrig fattat grejen mer än att det är så jävla tråkigt att alla ser exakt likadana ut. Finns ju såklart vissa som är unika. respeeeeeeeecta to them!

Visste att jag skulle börja snacka massa skit så nu avslutar jag här.

Bjuder på någon bild.

ingrosso


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0