P E T T E R @ P L A T E N S !

         2010-05-04 @ 10:58:07 / Allmänt
Aftonbladet ger Petter 4 plussar men jag måste ge min kära Petter

5 FLÄSH AV 5 . Why ? Jo bara för att han är så jävla grym fortfarande. Han får hjärnan att göra en nostalgitripp till tusen och man kommer ihåg sina barnadar då man tittade på ZTV och låten Såklart! spelades m.m

Min första riktiga skiva var Petter som jag fick i julklapp julen 98´ tror jag det var och sedan dess har jag varit frälst!

Innan Petter var vi hos OBG Bobban och Sara där det var Sprit OCH Mat buffé, slakta den gjorde vi hahahha!:P






Bjuder på Marcus 2 TUNGA bilder + video : )




Sen på Platå träffade jag världens bästa volleyboll spelare haha Tung e haaan Tom Edgar




Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0