when you got me, you kissed me!

         2010-03-17 @ 23:06:35 / Allmänt
chaaaaaaa chaaaaaaaaaa bloggäääääääääääääääään!

Hur mår ni alla mina trillion millions readers, good I hope!

Cause me my self and I is feeeeeeeeeeelin jävlit great 2nite and do you know why ?!
Maybe tell you later alligatooooooooor haha så jävla rolig man kan va. Vare nån som garva på riktigt?


Behöver man bara sjunga sådär braaa för att få en halv miljon visningar?!

Men om vi lägger upp lite bilder kanske ja slipper skriva så mycket tänker jag nu.



I LOVE HOUSE i fredags och vi var så sjuuuuukt taggade. Men ack vilken besvikelse. Jag skojjar inte det var en besvikelse
och tyvärr var det inte bara min åsikt. Om vi säger såhär det var typ som om du va på krogen haffa en tjej pussades lite och tog lite också på varandra skitglada sådär och du tar hem henne till dig och tänker redan nu på vägen hem till dig alla ställningar du ska showa med ikväll och när klimaxet är på max droppar hon lajnen,JAG HAR MENS !

Första baren den man kom till var fett låg musik och dålig! och dansgolvet var litet och ja ja vet inte vad jag ska säga jag hade verkligen hoppats på Visby v.29 känslan men musiken nådde inte fram till ön om man säger så. Blev aldrig den riktiga flippen.
Men sen får man väl tänka på att dem som är på Visby den veckan tillhör eliten...

BUT! all respekt till Alaa och Zutko som ändå gör något dem älskar och att man slipper stå på Platå hela livet haha. Jag gillar själv Alaa som DJ då han är en sjukt bra DJ han spelar inte den musiken I like men hur han mixar in låtar och gör sina fades det gör bara riktigt bra DJs och sånt hör bara ett musikgenial som mig ; )

 snubben längst bak är med, men ni andra haha?


De här e en riktigt skön sådär steve låt. Man måste kunna lixom kunna röra på hela kroppen
för att hänga med. höfterna lite sådär till vänster sen lite lätt till höger och sen samtidigt som man gör det måste man lixom också ha överkroppen i lite lätt gung och helst med ett smile på facet så folk inte tror du anstränger dig utan att det kommer all natural bääääääjbej, for me its easy because i was born with it and have it in my blöööööd.
Ok om jag ska va riktigt ärlig så kan jag med 100% haffa vilken brud jag vill på dansgolvet som kan dansa haha there I said it!



Förut ja lovar ja fick höra ofta ja va lik dem här lirarna hahahaha mest Kanye men det ser ju ni oxå....
men på senaste tiden det har blivit knas vet inte om alla har ändrat på sig eller om det är jag som ändrat på mig käääänsche
för nu många säger jag e lik Mr Face Drop



Nyansen på tänderna och snaggat men vad mer ? hahahaha MEN därför var jag på gymmet idaaaaaag*APPLÅDER*
och hade min Personliga Trainer Malin Jonsson vid min sida, hon körde på level 8 och jag på 6 på den där jävlacrosstrainern,starkt! Sen körde vi ett ABS pass i 30 min 

- OH,HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD säger jag bara fyfan va jobbigt det var helt sjukt. Trodde mina "magmuskler" skulle spricka.... Nu måste jag bara fortsätta träna det är det svåra, senaste gången jag tränade var 4e jan haha varför jag kommer ihåg datumet var för att jag hade lovat min kära vän niclas aka Strasse att senast då ska ja ha tränat men sen dess inget. Så om vi slår 1 gång till på mindre än 3 mån är det framsteg bror! Håll tummarna : ) 

Some dudes know all the right things to say.
When it comes down to it, it’s all just game.


LIFE


 


Kommentarer
Anonym säger:
      2010-03-18 kl 11:55:42


Va heter den låten du lagt upp ?? väldigt sköön är den

steVe säger:
      2010-03-18 kl 12:22:57


Anonymous; Ms Thing & Psycho Tanbad-Bonify : ) !

kitty säger:
      2010-03-18 kl 15:51:32


Jotack det är bara bra : )

Han går faktiskt i samma klass som min kille :)



xo

Alaa säger:
      2010-03-22 kl 02:20:21


Tja... såg ditt inlägg ang I Love House först idag... Visste inte att du blogga.



Jag blir lite besviken när jag läser det du skriver. Låg musik i första baren behöver inte alltid vara en dålig grej, folk vill kunna samtala när de sitter där. Det är annat när det gäller volymen på ett dansgolv.



NH har två dansgolv, vi valde det lilla för att få till en bra stämning istället för halvtomt dansgolv, vi hade ju fullt golv hela kvällen och folk kunde ändå röra sig, blev ju aldrig trångt. Stora dansgolvet på NH hade vi aldrig kunnat fylla.



Sen kan man ju inte jämföra detta med Visby ändå? Tycker det är att ta i...



Hatar inte dig för detta, är inte arg, men inlägget var inte rättvist... kändes lite tomt bara... hur får man till Visby v29? Maila gärna eller kommentera hos mig.



Ciao!

Alaa säger:
      2010-03-22 kl 17:23:38


Det är lugnt altså :) Sen med tanke på inläggen du skrev innan så verkar du ha haft riktigt höga förväntningar.



Altså vi säger såhär, ska man skriva vad som var dåligt så hade det varit kul om du skrivit vad som är bra också. Ta bara en sån sak som att ljud och ljus håller är mkt bättre än många andra ställen i Linköping. Jag kan idag inte tänka mig att köra ILH på andra ställen än NH.



Nåja... hoppas vi ser dig på nåsta fest och jag skulle gärna vilja höra lite hur vi kan ta det till nästa nivå. I sommar kommer vi hitta på en hel del skoj på NH oxå ;)




Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0