Füüüüüüüüdlista

         2010-03-10 @ 12:04:32 / Allmänt



Det var ett jevla tjat om min matlista haha! Igår var jag på hemköp med Denis och var VERKLIGEN
tvungen att handla till mitt anorektiska kylskåp. Så jag inskaffade mig en matlista
som jag skrivit på datoooorn haha vem bryr sig lixom ?!
 
Men Denis kunde inte släppa det och skulle wajna om det hela hemköp besöket och även
klaga på att den var dataskriven. Sen träffa vi på Belma och Nina också som tyckte det
var lite weired med matlista hahaha.

Men ok jag erkänner JAG GOOGLAR MIN MATLISTA!



Sen en annan sak, alla som handlar på hemköp har var fan vart o tränat!
Varenda en hade blött hår eller hade sådär träningskläder på sig.
Va nästan lite rädd att kassörskan skulle fråga

- Jaha, så du har inte tränat idag ?


Kommentarer
Paniz säger:
      2010-03-10 kl 14:38:44


Hahahahaha skön du är.. haha

Nina säger:
      2010-03-10 kl 16:34:11


När vi kom hem till Majsan sen så sa faktiskt Belma "Asså Steve hade skrivit ut sin matlista från datorn" Hahahah. Dataskrivet is the new black!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0