Den idealiska kvinnoblusen består av 10% silke och 90% innehåll.

         2010-03-12 @ 00:06:00 / Allmänt
shululululululu!

Hahaha vet ni va ja tänker på just nu nu nu. Jag tänker på om du sa sådär shululululu asså exakt så många ggr som jag ville att du skulle säga alltså 6 ggr. alltså shu lu lu lu lu lu lu .

Har vart ledig 2 dagar iraaaad och det har vart så jääääääääääävla skönt! Ibland känns det bara som man jobbar jobbar jobbar och sover lite. Men då är det så jävla najs med ledighet så man kan vakna utan alarm fett utvilad, sätta på datorn och bara puuuuuuuuumpa så skön musik som gör att man kommer in i skönmowde!

Fick tillbaka min kamera för någon dag sen på Fromholtz den där rogga e en sköning. Den hade vart i tyskland och vänt för det var nått knas eftersom den inte ville starta aja 2 dagar har man käkat på Charken och bara hängt i gäng. Kom hem förut från Bobban aka OBG och Sara. Blev bjuden på jävligt god pasta sen spelade vi lite wii haha det är fan skitkul och drack whiskey eller jag drack whiskey sen nu kom Denis på besök.
Ja vad ska vi göra? Det är fan frågan..........






och varför jag har sunglasses inomhus är för att JAG PASSAR I DEM. Nej men Sherwan min vän var hemma hos möther och hämta dem för snart är det dags känner jag att inviga mina Marcs. Dem är så jäääävla härliga...



Lite sådär JAY-Z känsla på dem...



Sen så har vi haft en mycket bra shoppingvecka om man får säga vad man tycker i det här avlånga landet
och det får man ju självfallet! Ja jaaaaaaag kanske är lite smått beroende men man måste alltid va fläääsh som mamma brukar säga!



Ser ni vad mina mynt utstrålar för tanke?! Ni måste svara , måste måste måste måste måste!

Nu pallar jag verkligen inte skriva mer

Kommentarer
elweezy säger:
      2010-03-12 kl 02:20:29


skööönt å se att kameran e tillbaka, så du kan göra så där dagens outfit å grejer

... säger:
      2010-03-12 kl 18:48:58


FAN va snygga sunglasses!!! Vart har du köpt dem ?


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0