Roy Fernandez Kronemberg tar S T U D E N T E N idag !

         2010-06-11 @ 10:20:57 / Allmänt

Bror! Idag tar du studenten och det känns så jävla sjukt! Tiden går så jävla snabbt och det känns fortfarande som att du är den där lilla snorungen som du alltid varit haha men det är väl bara att inse att du blivit B.I.G Nu springer du nog runt på stan eller skolan eller vart fan ni nu är men jag vet att du har hypemowde på och gör show bror!

Det som gör mig mest glad är att jag vet att Mamma kommer vara så jävla stolt idag när du springer ut och jag är också så sjukt stolt över dig Roy. Jag om nån vet att det inte är lätt att plugga i det rummet du suttit och krigat i. Jag gav upp och visade mamma inte ens mina betyg för dem har Sabina någonstans:P Jag har alltid kunnat prata så jag red på den vågen istället och marknadsförde mig själv. Men du bror du har betyg du har MVG och VG och sånna där grejer. Jag tror det är därför jag är så jävla glad idag för jag vet att du kommer göra mamma så jävla stolt och glad och hon kommer känna att hon inte slitit i onödan. Jag har alltid varit det svarta fåret som fått mamma att be till Gudarna 10 ggr om dagen, men du bror du är som mig du är unik. Vi är så lika men ändå inte.

Du har gått på Katedrals inbillar skola men ändå hållt det Ghetto! Hade du nångång glömt vart du kommer ifrån och blivit en såndär inbillare hade jag nog dödat dig haha skämt o sido! Njut av dagen till MAX för imorgon ja det ska vi inte ta här :P Nu har du hela världen under dina fötter bror och du bestämmer själv vart du ska ta vägen.

Folk säger Sikta mot himlen så når du trädtopparna! Jag säger vafaan ska du o göra i trädtopparna?

Sikta mot Universum så når du åtminstone Himlen bror!

Snart springer du ut och ska köra flippen. Jag , dina bröder, systrar och La Familia kommer stå där och vänta in dig.



ÄLSKAR DIG BROR!

Kommentarer
Roy säger:
      2010-06-12 kl 09:38:05


KÄRLEK!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0