Tuuung eller Tuuungaste!

         2010-01-20 @ 19:42:33 / Allmänt
Ska försöka ta mig orken att kasta iväg ett blogginläggen !
Är ju som sagt "sjuk" eller vad man ska kalla det. I måndags på jobbet så
blev det knas in my böödy och jag började spy upp blod. Ville verkligen inte till sjukan för om det är not I not like
så är det fan sjukhuset, och speciellt AKUTEN. Jag vet inte om det är på alla ställen men AKUTEN i Linköping är så jäääääävla segt. Gick iaf dit och tog en nummerlapp och på den stod det numero 49 och på den som räknar upp 46. Jag tänkte shit de här kommer gå snabbt haha. Gick in tog lite blodsamples och dem började snacka om koder

- Hmm tror du de kan va kod gul blabla

Sen fråga jag hur länge proverna skulle ta och de sa cirkusination 1 hour och jag blev självklart skitglad då jag trodde ja skulle få gå hem sen men ICKE snubben ba najje de här tar nog lite mer än 1 h. Rullar in min säng
i någon korridor och ja där satt jag och Elvis min kära kompis som jag hade med mig. Kl var 19.30 när jag tog dem där samples och jag hade inte ätit sen 12 på dagen . Klockan tickade och Elvis lämnade mig nu var det bara jag och min Iphone kvar. Jag frågade snällt om det fanns en TV på stället då jag längtat till paradiset som fan men fick ett drygt nej. Senare kom Sevak och Denis med lite mat och dryck då det verkar som Sjukhuset är för snåla för det. Sevak fråga moi om det fanns TV men eftersom hon sa de inte fanns trodde jag ju det . 22.55 hade fortfarande doktorn inte kommit och vi började gå runt på avdelningen och hittade ett barnrum med vad ?

Jo en TV!!! Började zappa och tror ni inte det fanns TV6 eller, missade fan paradiset grovt. Halv 12 frågar jag efter 2 panodil men fick fortfarande inget innan jag träffat doktorn . Senare fick jag ett eget rum



Det var då det började spåra, Sevak satte på syrgasen, testade febern, Denis blev doktor
och vi började turas om på iPhonen o spela doodle jump. Vill ni veta när doktorn kom ?

KL 04.15!!!


Fattar ni den eller väntade i stort sett från 19.30 och lämnade sjukhuset kl 06.00 ÅNGEST
magsår blablabla men vem vet ska tillbaka igen o köra med kamera o grejer snart in the bödy , kul !

Men om det är någon jag måste tacka förutom mina friends som stötta mig ett par timmar på sjukan så är det fan Apple som skapar dem här sjuka lurarna iPhones. Den natten kände jag verkligen vilket band vi hade till varandra och vad jag hade gjort utan den. Det blev sjukt mycket spel,facebook och bloggläsning. Jag skulle säkert hängt mig i taket annars bland alla tråkiga vitklädda sura människor som verkar hata sitt jobb om man ska va ärlig.

Så nu fick nu en liten update här måste softa ner lite så jag inte kollapsar.




Många som inte förstår mitt sätt o skriva har klagat på att det heter tung tyngre tyngst medans jag skriver tung tungare tungaste hahaha och det är inte så att jag är verbalt handikappad eller kan man ens säga så?! Men jag VET exakt hur det stavas och hur det böjs men vill inte använda orden på det sättet aiiiiiiiiiiiiiiiiit då jag kör på lilla lääf style

Så tryck på play är ni snälla och gå på en stevieee.blogg.se lektion hos MR.LÄF!

signin´ out 

Kommentarer
Anonym säger:
      2010-01-21 kl 21:55:22


ni måste behålla ursprunget HAHAHAHAHAHHA ja döör


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0