Tony the fucking man Mårtensson

         2010-01-12 @ 23:56:16 / Allmänt
Tony Mårtensson lämnar LHC för att dra till Ryssland och Weinhandl IGEN?!
Hur kan han göra såhär mot LHC och Linköping IGEN. Många trodde nog att det här va året som va det året då LHC skulle ta hem det där jävla SM-GULDET. Men det kommer nog bli svårt asså, kanske om vi tar hem E.Lindhagen igen haha vem vet :P

Men fan va tråkigt asssåååååå egentligen, han och tjeckerna är dem enda roliga o kolla på och Ylven när han fightas!



- Tony, kommer jag någonsin kunna förlåta dig för detta?
Var det därför du så gärna ville ta bild med mig i lördags för
att kunna ta med bilden till Ryssland och få styrka inför varje match.

Du har sårat mig lite men hoppas innerst inne att du kommer tillbaka.......


Kommentarer
Amel Zukanovic säger:
      2010-01-13 kl 09:08:55


Alltså, du vet att det är NÄSTA säsong han drar?

steVe säger:
      2010-01-13 kl 12:34:12


Haha fatta det nu! My wroooooooong

Caroline säger:
      2010-01-14 kl 22:08:05


Jo, visst är det tråkigt om han drar men det är ju kul för honom. Han kommer garanterat tillbaka!:)

Fredde G säger:
      2010-01-14 kl 23:54:16


Fan ska han lira i LHC för? Bättre pumpa in deg i ryssland sista åren av karriären istället för skräplönen i elitserien

Sofia säger:
      2010-01-20 kl 21:18:39


"Tony har sagt att han aldrig kommer spela i nån annan klubb än LHC, han säger att LHC är han hjärta" Den kommentaren fick jag av en dam som trodde att LHC var världen.... Välkommen till världen, den tar INTE slut utanför Linköping.....


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0