Min Dag l Din Dag l Alla Har En Födelsedag!

         2010-01-08 @ 00:11:37 / Allmänt

6 Jan är min dag och kommer alltid vara min dag! Det är nog den bästa dagen på året! Så måste nog alla känna på sin födelsedag, att ha en egen dag som man får en massa hyllningar på , ringer från överallt . Sms i inkorgen och numera en massa inlägg på sin fäjsbuuk! Den känslan man har på sin födelsedag borde man ha varje dag tycker jag. Man är bara så glad och nöjd över vilka fantastiska människor man har i sitt liv! Jag älskar mina vänner Min Familj och hela min Släkt för jag är verkligen omringad av så speciella människor.

Sen är jag mest stolt över att Gud valde att göra min dag till en röd dag! Att han tänkte att på min dag ska alla i hela Sverige vara lediga och fira just MIG : ) Redan klockan 00 börja det ringa i telefonen och det sjöngs och alla vänner hade väntat tills tolvslaget för att bomba med sms då det gäller och vara först antar jag :P.

Morgonen vakna jag upp på samma sätt som dem senaste 4 åren ;) Sedan styrde jag upp en fantabolous breakfast som avnjöts på Espresso House med min kära kollega Klara. SJÄLVKLART skulle hela Linköping vara typ stängt men NEJ inte Gallerio Leo vi skulle stå från 12-16 och se glada ut. Dem ända vi träffade på va dammsugaren och moppen.



Fira mig skulle inte göras på min födelsedag då jag har styrt upp en get together hemma hos familjen på lördag istället då vi kör en fukka ur we are goin´ bonanza tour. Men det blev ändå en liten middag med Lillebrur + cousins på Ghingis och det var så jäääääävla gott! Snacka om att man hamnade i matkoma, har fortfarande inte ätit sen dess.



Mycket trevligt !

Sen när jag och magen skulle pallra oss hemmåt kom bror med ett litet kuvert men ändå ganska tjockt! Tänkte att ojdåå här de finns en jävla massa cääsh...



öppnar det och letar efter cääshen men hittar



fortsätter leta efter cääshen men sen hittar ett A4 som va så fint skrivet och tusen ggr bättre än dem cääshen jag letade efter...



Så jävla vackert! Kärlek bror kärlek ! Tänk att få en sån fin dikt till sig själv som är till bara just mig : )




Vissa människor gör världen speciell bara genom att vara i den.


Kommentarer
Anonym säger:
      2010-01-08 kl 11:50:01


du ser så jäävla bra ut!!

Lisa säger:
      2010-01-09 kl 09:48:13


Vad fint! du frälser den här världen med din blogg.Den är ditt mission. Keep up the good work !

steVe säger:
      2010-01-09 kl 10:31:36


Lisa: Haha TACK : )! Du känner precis som jag :P...


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0