Betyget till Snabba Cääsh....

         2010-01-16 @ 11:55:28 / Allmänt


- MRADO haha!

  

Igår som sagt kollade vi på Snabba cäääsh! Den var faktiskt sjukt bra och man ville verkligen aldrig att den skulle sluta. Nu förstår man verkligen vad alla menar när dem säger att filmer inte liknar böckerna hahaha och det är väl nu första gången vi blattar kan säga samma sak då den här boken nog har varit den första boken för många ! Iaf för mig och den blev inte ens läst utan jag hade ljudbok : ) !



Faktiskt lite besviken på för lite undervärld i filmen. Hela boken handlar ju fan om vilken king JW blir och säljer drugs hela tiden , värsta festerna och stureplan syndes knappt 5 min. Och syrran, då, vad hände med henne?
Mer MAFFIA skulle inte skadat men som sagt det var en jävligt skön film och betyget får bli :



Trodde faktiskt att det skulle bli bloggens första 5 flääshare men tyvärr JW.
Det fick bli en 4a, kan anses som för bra betyg till filmen, men jag är tvungen för skådespeleriet höll världsklass ; )!!

 

 


Kommentarer
Svar till "STEVES FULA" meddelande: säger:
      2010-01-16 kl 16:04:26


det här är FJÄRDE gången jag försöker skriva här nu, vi får se om det går eller inte, men JAG VET det.. det gick bara inte :D hahaha

karro säger:
      2010-01-17 kl 22:48:58


fyfan ! bästa inlägget någonsin !


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0