you´re waitin´ for me to updatin´ beaaatch!!

         2010-02-01 @ 03:23:43 / Allmänt

För twentyfour hours ago i was on a street called Ågatan. And now im sitting in my crib and cant sleeep!! Im tryin to get in Kanal 9 so i can watch the fucking grammy award biaatch but NO i dont have the channel. So then i thought i can update the blog while im up and still on piggmowde!

Exakt, jag kan inte sova och vill titta på Grammy Awaaards men skitsamma för det går inte så det ända man kan göra nu är BIT IHOP ELLER BRYT IHOP!

Igår was a partynight och oj vilket party det blev, över förväntat med alkoholintag om du frågar mig. Vi började med att korkish upp hos min kära Bror Sherwan som flyttade in i huset häromdagen hahaha helt sjukt fattar fortfarande inte att vi bor 1 sek ifrån varandra och det var inte ens planerat men nu måste ja visa så ni get it lixom .



Sen drog vi vidare mot Platå och gjorde Show. Alla blev riktigt skönt sådär hypemowde flippchill tipsy!
och den smääällen får man ju ta idag och den är inte en dans på rosor om ni vill veta, Kung igår Knekt idag som dem brukar säga




Den stora pickturen är på me and my brother alltså bror som i bror som i biologisk bror alltså samma mamma och baba ni som inte fattade det ;) Finare och Flääshigare bröder går väl inte ens o hitta, och om du tänker såhär nu jooo men de e klart det finns det ja skiter it då ska du kommentera och länka till en bild isf!

SÖNDAGAR

alltså kära söndagar, vad gör ni på era söndagar ?



Det här gör mina polare på söndagar och kollar på jääääääävla fotboll. Jag hatar att kolla på fotboll förutom när det är stora sköna matcher som INTER-MILAN BARCELONA-MILAN etc.... Dem kollar på en match som börjar runt 15 snåret då kollar man lite på datan o sådär sålänge o väntar på att matchen ska sluta men NEJ då är det en till match och efter den matchen ja då börjar en till match gaaaah! Så idag hämta jag ner min dator till Sherwan och kollade på fan va hette de nu igen soldimman kanske ni vet den där reklamen på 4an när hon ba hahahaha

- Har du köpt en grill för 18000:-????????????????????
Men jag fick ju den här(grilltång) till....

Nu blev det en massa text och bilder här , kanske ska ut och springa ?

Kärlek


Kommentarer
Anonym säger:
      2010-02-01 kl 17:18:28


borde varit en grym brud som tagit bilden (: haha .

Josefine säger:
      2010-02-02 kl 11:25:35


Dem tre första dansarna kan ju inte va fångar, säkert inhyrda proffs som lärt alla andra.


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0