Sån mowde

         2010-02-24 @ 00:27:04 / Allmänt


sån mowde när vi glider och har fått i oss en del centiliter
preciiiis, preciiiis
sån mowde när vi tuggar och dricker upp de vi har i våra muggar
preciiiis, preciiiis....

Såhär har min helg sett ut kan man väl säga om man ska uttrycka det i bilder och om man ska va riktigt jävlig kan man säga att varje bild säger mer än tusen ord, och det i sin tur skulle få mig att sätta punkt här och sen gå och lägga mig och kasta på en film eller nått men icke. Nått kanske jag har att skriva alltså write in english my english readers haha. asså ibland garvar ja inte ens när ja skriver haha utan bara skriver haha för att de känns som att det passar där. Min vän nicklas aka strasse gillar inte när jag skrattar i texten. För han är svensk och pluggar på universitet i Kalle aka Kalmar sån där journalistic fashion shit och brukar läsa här ibland och gilla att rätta :P!

Fredags så va Noel hos moi med sin mäma and mämsis alltså aunty in english. Han beundrade mest sig själv på min tavla jag har. mycket fläsh på den! Sen åkte vi till Grebo och hängde lite i gäng och det blev också en sleepover och det var inte igår om man säger så. Kanske sådär maybe 10 år sen men det var najs :D

Lördags blev det en liten utgång med start hemma hos Sherwan och snubben va inte blyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg asså. Vi kom dit och han hade dunkat upp värsta ostbrickan med frukter o ja vet inte vad haha fett najs vare iaf! Jag typ åt sönder även det som var mögligt. Platå va knas, inget foolk verkligen. Det var som om alla hade paraknas och bojkotta utgång. Vi gjorde iaf show on the dancefloor som vanligt. Det va så skönt o ställa sig där på dansgolvet o veta att jag dansar fan bäst av alla här inne. Det fanns inte en enda snubbe som kastar bättre moves än mig on the dancefloor. Alla brudar som vanligt kollar sådär lite blygt och ler och sen kommer och penetrerar sig mot mitt ben hahaha okej nu räcker det....



ANDREW GARCIA från AMERICAN IDOL mycket skön snubbe och röst!

Annars va händer kho ?

Inte mycke alls bror, känns som man jobbar mest men man ska ju inte klaga eftersom man har ett jobb och det finns folk där ute som inte har det min vän. Men det är inte alltid lätt när det känns som att varje människa på denna planet eller iaf i Lkpg lider av vinterdepressen. Har du råkat ut för den än? INTE? Softa, den kommer! Jag bor vid Kniv och Gaffel och jobbar på Gränden in the 3 butiqa. Tänk den gångavstånden, ofta hinner jag inte ens lyssna på en hel låt innan jag är framme. Men det sjuka är att när jag vaknar jag e fett pigg lyssnar på tung skön kom igång musik, solen har börjat lysa sådär och man tänker faaaaan det här kommer bli väääääärldens bästa tisdag tex. Jag kommer utanför dörren och det känns som man har en sniper på sig som bara skjuter ett skott i hjärtat och allt ba POFF gone. Går mina 2 min till jobbet , fryser arslet av mig och har förlorat all min pepp då min kropp anstränger sig allt för mycket för att hålla kylan borta....



Det enda jag har emot den svenska sommaren är att den infaller så sällan.

Kommentarer
sandra säger:
      2010-02-24 kl 02:14:49


ja shit vilken jobbig promenad det måste vara.. just omd 2 min.. hahaha :P


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0