Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.

         2010-02-04 @ 00:26:06 / Allmänt
Sätter mig ner tänkte skriva några rader
inget känns kul i dessa fukking - grader
Man e ute, fryser ihjäl, kanske - 25
Det är inte ens varmt i mig eget hem

Haha jag laaaaaaaa den där asså , shit jag har det fortfarande kvar ! Kanske borde släppa låtar igen:P

Aja back to tråden! Vet ni vilken tråd jag menar ? Den där jävla röda tråden svenska läraren alltid skulle tjata om herregud asså får panik när jag tänker på det. När ja skriver ja skriver det jag tänker jag pallar inte formulera om och grejer . Jag fick alltid kommentarer som

*Du måste ha en röd tråd i det hela
*Du skriver om en sak sen en annan och sen samma sak igen blabla


haha nåååååån därute måste ju bojkottat tråden som jag ?!
Nu ska jag iaf skriva lite shiat om igår eller fan nu blev det ju förrgår eftersom klockan är över 00´

Har ju typ haft semester eftersom vi bygger om våran 3 Butik i Gränden den genomgår just nu steVes fläshiga total makeover. Om du nu tänker men kolla snubben det heter ju Galleria Leo så kan jag informera dig om att dem har bytt tillbaka till gränden. Så jag har inte jobbat sen i Fredaaags fett skönt! Fast vi kunde ändå inte planera in nått för om vi fick stå nån annanstans så skulle vi få hoppa in direkt, och den skulle ju va lite hård om man va i Dubai lixom.

Dagen igår elle aja tisdags började soft men slutade i katastrof jag och min vän Sherwan tog vår dagliga lunch på stan och sen efter lite chillnani åkte vi hem till honom och softa ner och då ringde min andra Broder Sevak och behövde lite hjälp med varor och kakoor till sitt café i Norrköpingen aka Järnvägscaféet. Hälsa från mig om ni drar dit och käkar han har firstclass grejer på menyn. Hans kokosbollar DÖDAR och hans päronmuffins dem DÖDAR*2. Om ni tar en meny bjuder jag på antingen en kokosboll eller päronmuffins(gäller så långt lagret räcker). Så vi åkte till Axfood gjorde lite show jag fick med mig "lite" pasta..



Sen åkte vi till Nkpg och skulle lämna allt och man blev fett stressad eftersom vi skulle va tillbaka i Lkpg skapligt eftersom vi skulle ut o käka för att Fisken aka Elvis fyllde år så iiiiiiiiiiiiiiiin me allt i kylen kho!



När allt va i kylen satte jag mig ner tog av jackan och tog en jäävla kokosboll och en pucko som skulle bli min död näästan. Sen vi stressar tillbaka till Lkpg Sherwan o Sevak åkte i en annan bil o hinner hem till Sherwan innan mig jag kommer fram låser bilen ska ta min jacka hittar den inte och ser i min brain att jackan ligger där på stolen i cafeeeeeeeeeet haha GROOOOOOOOOOOOV ÅNGEST ja fick, mina tankar snurrade kanske 1 miljon varv. Det typiska var att dagen efter skulle va första dagen vi skulle jobba och vi skulle ha MIN dator och jag hade fått nya Nyckeln och min andra nyckel till min egna lägenhet är INNE I MIN LÄGENHET haha knaaaaaaas asså. Så det var bara att gå på middan sen se Paradise Hotel finalen och samtidigt slicka Sevaks röv om att åka tillbaka . Bror som han är ställde han upp men innerst inne ville han nog döda mig för det va världens oväder dit igen!





Vi avlutar det här fina och låånga inlägget med en riktigt gaaammal video från jag kommer inte ihåg vart faktiskt. Kommer bara ihåg att jag och Alex kööörde fort som fan dit då vi hade jobbat i Västerås och An2n ringde och fråga om jag villa va med och kasta lite lyrics på en konsert. Puma var också med haha googla Johnny 'Puma' Höglin 



Peace

Kommentarer
sofia säger:
      2010-02-04 kl 15:42:54


haha, den har jag haft med tidigare :D för bra!

Anonym säger:
      2010-02-04 kl 17:12:23


Skön video och ett riktigt bra inlägg ( : !

Emma : ) säger:
      2010-02-04 kl 20:51:18


Jag lyssnade jääääääääämt på emma låten du gjorde för flera år sen och aaaalla mina kompisar hade den på sina mp3 : ) och kunde hela texten utantill , kan ha vart för att jag också heter emma :)! Kan du inte lägga upp den om du har den kvar snälla snälla!!!!



Fin blogg btw Puss

Anonym säger:
      2010-02-05 kl 09:59:23


stevie, bara så du vet så stavas Jag Shanaz med Z, okej :D

steVe säger:
      2010-02-05 kl 10:52:39


Haha sorry My wrong!!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0