Law Abiding Citizen !

         2010-02-08 @ 00:50:49 / Allmänt



Asså nu skojjar jag inte den här filmen är ett MÅSTE!
Man ville verkligen inte att den skulle ta slut men det gjorde den tyvärr och jag är nästan helt exctas haha...

Handling: Gerard Butler spelar en man som får sin familj mördad, men lagsystemet ger honom inte en rättvis rättvisa och han får helt enkelt ta rättvisan i egna händer och uppmärksamma USA´s KEFFA lagsystem. Vad systemets arbetare inte vet är att de förnekade fel man sin rättvisa för nu går en sjuuukt intellligent och uppfinningsrik man loss.




Filmen får bloggens flääshigaste 5 fläshare!

/5 

Kommentarer
Metalnallen säger:
      2010-02-09 kl 08:37:17


Bästa filmen jag sett på länge!

Emelie säger:
      2010-02-09 kl 15:39:29


Snygg desingn :) kolla min blogg.


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0