KOLLA HIT! We Are The World 25 For Haiti - Official Video !

         2010-02-14 @ 15:50:37 / Allmänt


Wyclef Jean , Akon , Jamie Fox, Celine Dion, Pink, Lil Wayne, T-Pain, Will i am , Snoop Dogg, Kanye West med flera! Spelade in en låt tillsammans för HAITI exakt samma datum som Michael Jackson gjorde we are the world i SAMMA studio ....

Snälla höj volymen , sätt på chillmowde och skänk dina tankar till Haiti till alla barn och familjer som förlorat varandra som inte längre får vara kvar på jorden utan vandrar runt i himlen med M.J. Vi har problem, Dem har STÖRRE problem <3

Ta hand om er och hoppas ni får en fin alla hjärtans dag med mycket kärlek!!!



Det är ni som förgyller min vardag mina bröder och systrar! Vad skulle jag va utan min familj och vänner.
När det går trögt är det ni som puttar på i backen. När jag är glad är det med er jag är glad. När jag är ledsen
så är det ni som gör mig glad igen. Jag tackar gud att jag har världens bästa familj och vänner som alltid står by my side <3

KÄRLEK

Kommentarer
softic säger:
      2010-02-14 kl 17:00:38


haha lil wayne kicka den jävligt nice.. glad alla hjärtans dag brate

Babs säger:
      2010-02-14 kl 23:22:58


lil wayne förstörde allt. sämst

steVe säger:
      2010-02-15 kl 13:25:55


Softic: Desamma min vän !

Roy säger:
      2010-02-16 kl 18:57:47


Snackar du om tjockis, om det är någon som härmat någon så är det du!Kolla när du la upp den och sen jag...


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0