<3

         2010-12-03 @ 02:42:20 / Allmänt



Shululu Noel!

Sitter hemma och kan inte sova och kom på att jag saknar dig så jävla mycket. Fan va soft de skulle va om du kunde ligga här breve och jag bara se hur sött du sover<3 Älskar när du kommer till Grebo och man bara hänger
där ute hela helgen och du bara vill bara med mig när jag sitter vid datorn och ropar datta datta haha. Men jag har fattat du har inte börjat älska mig än men jag lovar dig det kommer du göra när du lär känna mig för jag är fan den roligaste jag känner :P Men vi måste bara hitta på nått sätt att vi kan ses längre och oftare. Jag funderar på om jag ska försöka fixa några 3G master och ta med till Gotland så kan vi ju öppna 3Butiker där : ) Så kommer den Tuuuuuuuuuungaste säljaren slakta hela Gotland sen köper vi en klubb tillsammans!

Ps. Jag älskar dig baba


många har klagat på att jag inte skriver längre som jag gjorde Back in DAH dAyzzz men bror det kommer


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0