MONDAY AKA MÅNDAAAGSKLUBBEN!!!

         2010-08-23 @ 16:20:40 / Allmänt



IKVÄÄÄÄÄÄÄLL ÄR FÖRFESTEN PÅ MÅNDAGSKLUBBEN TILLS NÄSTA MÅNDAG DÅ DET ÄR SISTA MÅNDAGSKLUBBEN!!!
DET KOMMER BLI SÅ SJUKT GALET, BÅTAR FRÅN VISBY ÄR SKEPPADE MED FOLK OCH PPAARRTTYY I NYA LOKALER.

MEN IKVÄLL MINA DAMER OCH HERRAR SKA VI MED FLIIIIIIIIIPPA!!!!



Typ sådäääääääääär kanske haha?!

 

Och glöm INTE att dem sista biljetterna till avslutningen släpps idag på SOLO 19.30.

Men idaaaaaaaag kommer det bli så jääävla fett på Måndagsklubben!!!

Hugo Kalm & Zutko kör inne i nattklubben och på första dansgolvet när man kommer in som är RNB gooooolvet kör Daniel Kulas som gääääääästas av ingen mindre än MIG MIG MIG AKA MAMMANS DJ AKA DJ 5 FLÄÄÄÄÄÄSH!!!

Jag är så sjuuuuuuuuuuukt taggad för vi kommer göööra show där på dansgolvet. Spelade ju på HAMNPLAN 5 V29 med lillebrorsan
men nu är man ju på heeeeeeeemmaplan med alla boys and girls haha kommer bli EPIC!!!




Kommentarer
Kaweh säger:
      2010-08-23 kl 18:21:47


Dansen pa Kreta ar grym!! gillar axel-skaket i borjan, den ar tungaste

steVe säger:
      2010-08-25 kl 18:09:33


haha tack mannen :P


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0