Dagens Shopping

         2010-04-10 @ 18:52:57 / Allmänt
Strosade ner på stan förut med Sherwan och fyfaaaaaan va kallt det var. Som jag sa till Sherwan, hade de varit lite varmare hade jag fan köpt något! Men fanns ingen mowde till shopping ville bara få i mig lite käk sen gitt. Men Oloffen fyller ju år så vi passade på och köpa en lite present. Sen stack vi förbi Sportif och skulle kolla på klockorna som Klara snackade om som hon hade köpt i gröööööönt.

Väl där fanns det massa klockor i flera färger och jag frågar

- Finns det rabatt om jag köper flera?
Nej tyvärr, vi hade en kille som köpte 3 st och fick inte rabatt.
- Okej, då ska jag köpa 4 st och du ska berätta om killen som köpte 4 på en gång!
Okej då kan du få 20 % på alla 4
- Fint, men då ska jag ha det här senilsnöret till mina solglasögon också !

HAHA jag är så jääääääääääävla sköööööööööööööööön!



Men nu ska jag försöka få på mitt flippmowde! För att Syrran Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabina som inte varit ute på 2½ år har bestämmt sig för att köra på FLIPPEN , hoppas vi iaf!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0