fu*k you på dig själv!

         2009-09-12 @ 18:56:30 / Allmänt

asså nu steppar jag in här men jag måste alltid ha nån bra musik på
så att man lixom skriver och känner att man vill fortsätta varje gång man trycker ENTER
men nu har jag ingen musik så varje gång en låt sätts på måste jag in o byta eftersom låten är kass
och då blir det jobbigt att skriva .  

Hahahaha neeeeeeeeeeej va soft så jäävla trög man är asså
jag tänkte fan va skönt de skulle va o säga byt låt så byter den låt
så slipper man in i media player och byta själv
sen såg jag på datorn att det fanns knappar som man kan byta låt med
och tänkte fan dem här borde man kunna byta låt med och det gick ju hahha
så det är bara att trycka där så byts låt ! Im a Geniouuuuus



Fyfaaaaan asså jag sökte bara på googlish next track en bild asså och självklart
måste en jäääävla iphone komma upp på första sidan.

I butiken har vi sålt typ kanske minst 200 st iPhone som inte blivit skickade då Apple strular som faaaen
men nu denna vecka har typ aaaaaaaaaaaaalla fått sina!
Och varenda jävel i town svävar ju på moln och ska vara så jävla glad haha och jag själv is bara gettin saad

Vill ni veta när jag beställde min jo 20 JULI gaaaah!!!
och eftersom jag BARA jobbar för 3 och BARA är en säljare
som BARA är till för att tillfredställa alla andra jaaa då måste vi vänta på att alla kunder får sina först
men jaa det är ju iaf kul för er haha idag senast kom en kille in skit trött på livet

- När faan kommer min iphone egentligen
Jo den är på Ica just nu så det är bara att hämta den
- DU SKÄÄÄÄÄÄMTAR OH FYFAN VA GLAAAAD JAG BLIR DU HAR GJORT HELA MIN HELG
NU MÅSTE JAG DRA

Hahahha folk är crazy about that bitch men jag förstår dem iPhone kommer förändra ditt liv
kommer inte finnas en enda tråkig stund.

Är du lessen pilla på din iPhone
är du uttråkad spela spel på din iPhone
sitter du och bajsar kolla på kort i din iPhone
gymmar du lyssna på din ipod i din iPhone


haha and the list is loooong




annars vad händer bror, något nytt in your life ?!

det mesta är the same och samma sak som igår men en mycket efterlängtad malin har kommit hem !



Lövet var ju i Turkiet 2 heeeela veckor alltså en halv månad
ännu värre  cirkus 340 h haha :P

Jag tror att det var det som var grejen med att allt kändes så lustig en viss tid där
men nu känns det verkligen som att man är back on the track lixom
inte att man kände sig ensam eftersom man var med vännerna 24/7 haha
utan ibland är man inte hel när en annan del av en själv åker iväg och man hörs inte lika ofta som usual

Vem skulle jag ringa varje dag på lunchen
Vem skulle jag skicka 23 sms till om dagen


haha men thats life så shit the same för nu är du iaf hemma och det kääns så skönt and im happy
för Lycka föder framgång !



Haha malins nalle jag gav på hennes student som hon dödade med parfume och tog med till turkia  .

Men back to tillday för idag var en så sjuuuuuk dag

Jag hann verkligen inte andas idag på jobbet men det var kul som faen asså
kl 10-11 var heeelt död och vi tänkte oh NO va segt o stå här till 4 .

Sen bara paraaaaaaaapapapapapa poff poff dead poff parapaapappaa

Gick fram och tillbaka till lagret och hämta telefoner ända till 4 sen
tog en sjukt snabb lunch 15.15 då jag nästan svimma av att min mage skrek efter mat.

Men ikväll kör vi en fukka ur kväll med alla grabbar -(minus) Denis Softic
då han lämnat oss och flyttat till Bosnien
du är saknad bror och hoppas på att du snart kommer tillbaka!

Kommer sakna hur vi alltid fuckar ur tillsammans på klubben hur vi kommer in där ungefär vid tolv
och du sen är borta 3 h för att haffa gussilagos och man senare träffar dig på Hakepi 03.15 mmm saknar hahahhaha boooooooooooooi !



som sagt Maria Nandin ska ha en liten inflyttningsfest
hon önskade ju en potatispress men idag var jag så jävla stressad så han inte köpa någon
så du får nog inget haha jo en liten skitgrej har jag köpt men det är ju tanken som räknas.

Asså man borde skriva ner va man ska skriva i bloggen för jag blir alltid så tilt för nu kommer ja inte ens ihåg
något jag ska skriva om det ens var något jag skulle skriva lixom

Men vi gör såhär jag laddar upp lite bilder sen dagar till baka så kanske jag kommer på något .



J-son









Adam Tensta ft eBooooi



MASKINEN

hahahhaha men så jääävla typiskt självklart ska funktionen att ladda upp bilder sluta fungera.

Går och käkar och kommer tillbaka med förhoppning om en solution!

Fan funkar fortfarande inte skitsamma då

avslutar med ett citat .

"Lycka är att få vad du vill ha.
Detta kan uppnås på två sätt, att förändra vad du får
eller förändra vad du vill ha."


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0