M.J - This is it !

         2009-10-29 @ 00:07:17 / Allmänt



Vad ska man säga ? Så sjuuuukt bra film asså ! Fick rysningar hela tiden och satt och smålog och diggade igenom hela filmen. Vilken King han är asså Michael han av poppen!
Jag har alltid älskat Michael och kommer fan alltid att göra, snackade om det senast idag att när jag sa att jag älskar fan Michael och hans musik så sa en snubbe ba

- Du är säkert som alla andra nu 95 % älskar honom nu efter hans död
But heeeeell No , ALLTID har ja älskar hans musik ääändå sen jag var en liten kid och såg upp till stor kusinen Gerald som hade hela rummet fyllt av M.J saker.

Kommer aldrig glömma året 97´ när jag satt vid min IBM Computer och min faster kommer in i rummet och lägger fram en biljett på keyboarden och jag tar den och läser

MICHAEL JACKSON HISTORY TOUR GOTHENBURG 97´



Jag va 10 år och fyfan vilken känsla det var och vilken jääävla konsert det var. Kommer aaaaaldrig att glömma det och inte Michael heller för den delen. Hur mååååånga av er har sett Kingen live ; )

Hahaha ni som va på filmen i lkpg 20.45 så vare ja som skrek I LOVE YOU MICHAEL så ni vet vem som vågade visa lite offentlig kärlek !

Aee finner inga ord asså man måste se filmen och man måste älska Michael. Han va fan jävligt rolig i filmen med haha när han skulle säga hur dem skulle göra o dem gjorde fel o grejer hahah han på pianot . Sen asså 50 bast och man märker ingen skillnad på rösten fick rysningar när han sjööng asså herregud.

Tänkte på det hela filmen asså tänk alla som fick jobba med honom dem verkade ha det så jäävla najs och det blev inga konserter. Och alla fans som lyckades få en biljett som blir utan Michaels konserter! Kärlek till er.

Den får 5 toast av 5 , Kanonkul !

_____________

Sen en annan sak är ju att det är sjuuuuukt länge sen jag sitter och knappar på datorn och skriver blogg. På senaste tiden har jag ju bara mobilbloggat för att jag pallar inte skriva. Men det e så ibland man pallar helt enkelt inte. Men när jag inte ens reagerar när folk lägger kommentarer bror då har det gått för långt. Loggade in och fick se det här .



Oh my ! Folk där ute börjar tappa hoppet på mig. Så till en liten del kan jag väl säga att jag tillägnar detta inlägget till dig haha : )

Men sen en annan grej varför jag inte pallar blogga så mycket är för att in the life är det jävligt mycket things som häppens! löv life, social life, normal life osv. Men det är en annan femma men det känns nästan som att jag hoppat upp på hästen igen , eller iaf kommit fram till stallet

haha den va skön !

klockan börjar bli jävligt myycket och det är jobb imorn. Bjuder på någon bild då



Noels Dop





Lillebrorsan va Dj på nån fest, va tvungen att assist and show hur man göör




Kommentarer
linda säger:
      2009-10-29 kl 21:56:20


åh jag var där.....på history touren alltså.

JAg var på bion igår.

Hållermed dig.



Vilket drag. Folk skrek, klappade händer, sjöng, dansade med i musiken, tjuvvisslade, skrek av upphetsningar vid alla guldbyxor klip (golden pants effekten du vet?! ;-)....) och jukande. Det var fest i bion.



Jag vart stolt. Michael ja´hae fått den respekt han så länge förtjänar. OCh jag har också varit fan länge....sen jag var 4 och jag är idag 27.

Lina säger:
      2009-10-30 kl 14:21:43


Hahaha var det du : )

Hanna Westman säger:
      2009-10-30 kl 17:09:57


sv: tack! OM den var :)

I r o n i e l l e säger:
      2009-10-30 kl 19:04:32


Tack så mkt! :) Jadu, det vet jag faktiskt inte såhär på rak arm!

Anonym säger:
      2009-10-31 kl 03:09:08


jag tycker att filmen var en besvikelse och den största cash cown jag har sett på länge. jag förväntade mig en mycket större dokumentär. mer originella klipp från förr, intervjuer, aftermath..

det kändes som om Sony och AEG bara slängde ihop en massa klipp från genrepen, höll tummarna och sa "hope we make a lot of money on these stupid MJ-fans". Älskade dock musiken, charmen och humorn. Skönt o se att kungen fortfarande kunde dansa och sjunga som en gud!

sara säger:
      2009-11-02 kl 15:02:15


den filmen var så otroligt bra!

MEN den hade nog varit bättre med lite gamla intervjuer, tidigare storys osv, men man ska inte klaga :)

Stefan Falkelind säger:
      2009-11-02 kl 16:43:07


Så du jobbar som DJ. Måste vara skitkul.

Anna säger:
      2009-11-04 kl 01:46:19


Hahah jaa de e fortfarande ja, och JA, jag är väldigt tacksam för din hjälp! Får väl göra de!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0