We go fukkin´ BANANAAZ

         2009-11-30 @ 00:15:20 / Allmänt

okej tillbaka, iaf för en stund khoo tänkte att eftersom dem senaste 4-5 inläggen är från my cellphone tänkte jag bjuda på ett från mitt tangentenbordet. Men det sjuka är att jag har fler läsare när jag inte uppdaterar haha craz....y . Men today its sundayen men igår var det lördag men idag var en dag som var sjuukt seg fast nu när ja kollar på klockan så är klockan faktiskt imorn fast som egentligen är nu alltså måndag men om vi börjar med att backa tillbaka 2 dagar till lördag!

Tjo bror!
Basic lördag men också en väldigt hektisk sådan jobb 10-16 easy ! Sen bestämde för utgång alltså köra flippen men först var det ju LM där mina kära bror Sherwan skulle spela och det är i laget Kurdiska FF som annars spelar i divisionen numero cinque(5) och jag ska dö idag om jag inte gjorde fliiiiiiiiiiiiipp på läktaren. Ni som var där fattar haha det va så jävla roligt de kom faktiskt fram en snubbe ute sen på kvällen och ba vare inte du som skrek på LM eller du va så jävla skön haha. Kurdiska leder med 2-1 med 4 sek kvar mot Kenty i semin, vad gör domar helveeetet?! Joooo dömer straff till Kenty hahahhaha asså sjuuuk snubbbe. Jag ställer mig upp och tänk att hela sporthallen är knäpptyst och pekar på domaren och verkligen bokstaverar högt

R-A-S-I-S-T !


sen var det en massa annat vi gjorde men gjorde iaf en en mycket bra show och Kurdiska spelade en helt ok match men förlorade mot Div 3 laget Östria i FINALEN thats life! 

sen körde vi ett sistaminuten recept åkte hem till mig och drack some alcohol.

 



Sen skulle aaaalla hålla på flippa till med kläderna så allt var öööverallt och där har jag typ "städat" till det
men mitt rum är verkligen bombnedslag nu asså knaaaaas! 



men seeeen bror när vi kom till Platå vi körde flipp in the building going bonanza countin the numbers down and
then off to the stars tour aaaaaaaaaaasså!
Det va en sån kväll som va sjukt rolig flipp musik dock alltid inte lika mycket RnB som min böödy need so i can shake that ass men det va bra ! Kolla bar apå bilden längst ner till höger på malin haha hon blev ju helt sne över vilka låtar som spelades ibland ! 

Men en sak jag måste få sagt är som jag mååånga ggr tänker på är hur ofta Svenskar killar blir helt fucked up när dem dricker dem sväljer verkligen helt sin stolthet och vill slicka röv jag fattar inte asså. Nu är det ingen rääsist shit här asså för jag har svenska kompisar men jag menar dem svenskar som jag stöter på haha när jag är ute.
Folk hälsar inte när dem e nyktra utan ska spela bonanza sådär ofta and i know att sjuuukt många vet vem jag är och vill komma fram och hälsa o shit o ja låtsas alltid veta vilka de e o snackar skit sådär tills jag inte pallar mer. 

Som en snubbe igår haha asså ja blir CP när ja tänker på de. Han kommer fram tar min hand och ba
- Tjena steve vet du vem jag äär eller (ni vet sådär dräggigt full) 
Ja.. (säger ofta ja för att göra deras dag lixom så dem kan säga till polarna att dem hälsa på mig) 
- Fan du har gått upp i vikt asså men lovar du eller känner du verkligen igen mig
Jag tänkte för mig själv om jag skulle plocka han på plats haha asså så störd sen sa nått med aa du gick media elle nått. 
- Neeej du vet ju inte alls jag var bal konferancerier blabla och du gick upp och rappa o skit
Jaaa ajuste nu komer ja ihåg blabla men vi syns och snubben håller fortfarande min hand lixom och sen droppar linen som får mig att spy.
- Men du lova att du hälsar när du ser mig på stan du gör fan aldrig det 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ASSÅ FATTAR NI ELLER VISSA ÄR SÅ JÄVLA SJUKA. Men de här e lixom bara ett exempel av hundra men jag blir så jävla flipp in my head när ja tänker på hur många ska spela bonanza o säger aldrig ett ljud och när dem har druckit sina jävla öl ska komma fram och hälsa framför sina vänner ja vet inte vaad. Ja känner han o han som du känner o skit haha asså PASS .



Kolla på bilden ser jag inte jävligt bra ut eller, jääävligt güüüd om jag får säga till mig själv.
Fläsh clothes fresh drink nice smile the perfect accesoars etcetra etcetra ...
Känns som att allt jag tar på mig är snyggt! Är det kläderna eller jag själv som bär upp dem så
Jäääääävla bra ?! Killarna breve är bloggfans och fick IDOL-bilden skickad till min mail.

Sen blev klockan 3 jävligt snabbt kändes de som men det är så när man har kul antar jag
att tiden går snabbare än när man har tråkigt. Denis vågar ju inte sova ensam sen vi såg Paranormal Activity
tillsammans. Denis blev jävligt djup där mitt i natten och började tala om livets mening men sjukt nog så hade ja
pratat o sagt en mening sen deckat direkt . Men vi somna och vi vakna helt fucked i huvvet och det var dags för

FOTBOLLSSÖNDAG!

EL CLASICO var det enda jag ville se men eftersom vi kom hem till fisken vid typ 3 fick jag liiiiiiiida med fukking 3 matcher och det var inte roligt då min iPhone inte hade något batteri kvar heller haha. Kungen av Sverige är ju Zlatan och man måste älska killen som Softic säger annars är man fan rasist! Hoppar in och gör vadå ?!
Jo 1-0 målet som även står sig och jag sa till denis haha så sjukt att nu kommer alla skriva svensken här o där
el clazzico m.m och såfort man kom in på webben stormades man med det. Men det är respekt till Zlatan riktig king!!!



Okej nu verkar ja haft jävligt roligt eftersom klockan är 01.34 och jag börjar 09.30 imorn
men innan vi kastar ett avslut på er så måste jag säga

GRATTIS


till mästertipparen Sherwan Rouzbayani



Som drar in största vinsten hos oss i modern historia på endast en 50 lapp hahhaha heeelt sjukt och
riktigt jävla kul!! Det roliga var att Milan va sista matchen som spelades som gjorde 1-2 målet med 1 min kvar
fatta den känslan! Grattis igen bror

50:- * 428,84 = 21442:-

De flesta av oss slösar bort våra liv som om vi hade ytterligare ett på banken.




Kommentarer
Linna säger:
      2010-01-09 kl 20:12:49


jag känner igen ett av dina blogg fan hehe :)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0