vi körde flippen

         2009-11-22 @ 14:45:39 / Allmänt



Shulululu

Knaaaaas igår vilken kväll de blev maximal flipp nivå iaf för mig
Vaknade upp och va heeeelt död skulle åka till Sthlm ikväll men
nu orkar ja fan knappt röra mig !

Körde ju lite liveblogg igår så första hänget började ju hemma hos
Malin med Shanaz och Olof där vi boozade lite dark jamaican rum .
Blev också lite hungrig och Malin bor ju i samma trapp som en Pizzeria
så vi ringde på och beställde pizza haha de va lite otippat .

 
 

Sen stack vi vidare till Sara och bobban där det blev lite meeeer
drinks och snack ! Otippat var ju ändå att Bobban bestämde sig också för att gå
UT : ) !


Ace Of Spades Champagne
Så jävla sexig flaska asså drinks av only ME and my niggas
JAY Z , Rick Ross, P Diddy and the other fellaaas



Sen kom vi till utgången och blev sjukt paff när vi skulle ner från dansgolvet ut
en sväng och jag ser Samer från gotland sitta i soffan haha helt sjukt !
Nu orkar ja inte skriva mer bjuder på någon bild och dem får säga
ett ord eller tvåååå








THE END

Kommentarer
tove säger:
      2009-11-22 kl 16:21:29


stolt fotograf till den ena bilden! (: höhö .


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0