mäxed reläxed

         2009-11-10 @ 11:46:13 / Allmänt
Tjuuus!

Missed me , ofcourse!

Trodde väl att man skulle skriva lite mer men ni vet ju hur det är när man är utomlands man bara chillar och njuter av livet till hundra ! Hahaha de känns så jävla sick att flyga från gotland man är framme i Nkpg på 30 min. Man läser ut aftonbladet och hinner med ca 3 låtar. Jämfört med när vi åkte dit och tog båten först 2 h med bil till Oskarshamn sen tar båten 3 h gaah!

Men helgen har vart riktigt mysig och man har blivit en del klokare . Sjuuukt lugn däremot haha jag har vart på Gotland kanske 100 ggr och inte vart nykter en enda gång känns de som men man behöver sånt oxå.
Det har vart en maaassa barn hos Sabina o dem, vi har lirat poker, kollat på film, vart på stan, fikat
JA flippchill hängt i skönt gäng bara!

Ni som inte hänger med fattar väl att min kusin numera bor på Gotland + min sööööta Gudson Noel!

Eftersom en bild kan säga mer än tusen ord så slipper ja skriva massa

De sjuka är att jag typ haft semester eftersom ja fick vara ledig idag oxå det innebär att jag var ledig
fre,lör,sön,mån OCH Tisdag 5 dagar värsta maraton ledigheten haha men det värsta är att man känner sig inte mer utvilad för det.



Noel, finns det någon sötare unge än dig ? Jag blir lika glad varje gång jag tittar på dig och får hålla om dig. Alla konstiga ljud du gör som man inte förstår nått av, du säger du ju säkert Steve men det låter vi vara osagt så inte mammsen blir arg haha! När du sitter där i din babystol och försöker typ göra sittups för att komma upp haha. Än är världen för dig tutte och nappflaska skratta och gråta.


Jag längtar tills den dagen du börjar prata och jag kan hålla dig mer än 10 min utan att du vill va med mammsen elle pappsen haha. Tills du är stor nog och får äta godis o vi åker till affären och du får kööpa vad du vill utan att vi behöver berätta för parentsen. Tills du ropar - Steve och kanske vill va med mig hela tiden o drar i byxan haha blir glad av att tänka tanken.



Noel nu kanske du inte vet vem jag är haha men innerst inne har du nog en aning. Ibland glömmer ja bort att jag är din Gudfar och när jag tänker på det blir man nästan full av rus. Dina föräldrar valde mig lixom till din Gudfar hur stort är inte det?!



Men kom ihåg baba, Jag vaktar alltid din rygg och kommer alltid finnas där för dig!
Älskar dig boy !





Kommentarer
Anonym säger:
      2009-11-14 kl 14:25:28


guu så söt:)


   BLOGG: http://scyth.blogg.se/

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0