Tinnis smygöppnade igår

         2009-05-31 @ 14:01:40 / Allmänt
läste jag på corren



Det där vattnet som är som en liten sjö ska nu tydligen vara 23 grader.

- Det varma vattnet kan locka hit invandrare och även folk i min egen åldersgrupp.
Jag tror att Tinnerbäcksbadet kommer att bli en ännu större mötesplats än det redan är i dag.

haha locka hit invandrare så jävla roligt men också sant
för jag hatar också att bada i typ Berg Varamon o shit för att det är så jääävla kallt!

Jag är ju van vid Indiska Oceanens temp men thats life!

Bra jobbat och åter igen söndagar på jobbet suger :P


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0