poooost

         2009-05-23 @ 13:50:18 / Allmänt
riktigt seg Lördag asså brukar oftast va lite tryck men idag sitter väl folk hemma och steker

haha våran stammis va här förut hon är så jävla skön.
fick henne på video får se om jag lyckas få upp den här




måste vart för min fantastiska bild jag gjorde!

älskar att rita asså haha

Sålde precis ett abb till en skit trevlig äldre dam född 39

Hon harn ju ett hem med en hemtelefon i dagens läge är det Telia där hon betalar

145 :- för abbonemanget + 20 för nummervisning + 65 för att ringa gratis till alla hemtelefoner = 230

Det drar jag över till oss för endast 69:- plus att hon kan ta med telefonen vart hon vill och ringer för 0:-
till alla hemtelefoner

Greeeeeeeeeejt!

sen har hon ett kontantkort hos telia och laddar på den med 100 typ varje månad
och skickar 10 sms varje dag sa hon fast det blir ju mer än 100 :P

och det flyttar vi till vårt abbonemang som kostar 99:-
då skickar hon gratis sms till aaaaaaalla och får Ny Mobil : )

Såååååååååå glad blev hon


____

Shanaz

ska ju dansa BAL idag så jääävla kul asså
kommer ihåg när man dansade själv sikken rolig kväll




Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0