Måste vara stark så håll huvet högt

         2009-05-30 @ 19:31:41 / Allmänt
Mamma ska få se vilket barn hon fött!



igår 3 fick gaaaalet många nya kunder
vet inte exakta siffror men vi fukkade ur
och drog in kanske 2700 !

Förra rekordet i november landa på ca 2400 när 2000 var målet

Allt handlar om inställningen bror!

idag det var tjooooock mycket folk överallt
och så jävla skönt väder!

Kul att man jobbade då så man slapp all sol, doh!



de här måste vart de roligaste hittils idag haha!

skulle iväg på lunch och det va sjukt mykke folk på torget sen så såg ja de här värsta maraton loppet

brudar i stilettskor som sprang i heat haha för att komma imål däär längst bort

såg craazy ut men kul var de!



haha asså jag kan inte sluta garva. Varför ser ni ut såhär ?

killen till vänster steppar in på bloggen och skriver

tråkig blogg.. du shoppar o shteker för lite!!

hahaha asså först en armbåge sådär från höger mot ditt vänstra öga
sen ett vänster knä upp paff i din haka!

sen kan jag prata lite med dig och säga faaan tror du jag lägger upp allt jag shoppar

shteker, vadå scheteker hahaha asså ja orkar inte

Sen ja skriver i böögens blogg men kukhuvvet måste godkänna kommentarerna
haha och inget av mina två inlägg kom tyvärr inte med

men de lugnt mään jag har genomskådat dig

För att synas i bloggarna måste man kommentera på dem

STORA
bloggarna mohaha

här gå in på hans sida, säkert nån som gilar den

http://rahlenfeldt.blogg.se/

_____________

Nu ska jag fixa moî sen ut i vimlet och bara schteeeka!




Visby week 29 - 07

Video 1 av maaaaany

LIFE

Kommentarer
Daniel säger:
      2009-05-30 kl 20:38:11


Tack å lov e inte alla bögar lika! H. finnbögen


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0