JAG HATAR ATT JOBBA PÅ SÖNDAGAR!

         2009-05-31 @ 13:38:21 / Allmänt
Satte mig i bilen och det var sjukt fint väder
parkerar och promenerar in till jobbet solen skiner och tänkte
fan det här kommer bli en bra söndag haha!

Såfort jag paserade första dörren sa Gallerian något helt annat mörkt och tyst

Blev inte mycket bättre när malin ringde och fråga va jag gjorde och sa att
hon ligger ute och solar + att Strasse ringer efter om man ska hänga med till Berg

men neeeeeeeeej jag jobbar!!!!!!

Det är emot min religion att jobba på söndagar det är ju Herrens dag

såhär mykke folk har jag just nu så ta en kölapp : )!




de va ett tag sen jag hade en skylt utanför

gjorde värsta fina sen kom en jävla snorunge och fukkade hela!!!






Igår köpte jag också en ny parfuume!



Paco Rabanne 1 Million

så jäävla god eller asså luktar gott!

Så skrev jag ett litet rim till mig själv

- Här till en jävligt fläsh och snygg kille,
får du av dig själv din första mille !

____

Snälla om det är någon mer än jag som hatar att jobba själv och på en söndag
kasta en kommentar så att jag känner stödet om hur stor denna fråga är och att jobba på söndagar
borde fördbjudas!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0