come back to bed, your good at it and bon apetit!

         2009-05-12 @ 23:50:45 / Allmänt



har ju så mycket att säga men ändå inte
jag pallar verkligen inte ta tummen ur och fucka ur här och skriva massa
inne i sån där boring period när man bara lever sådär lite fläsh!

jobbet idag najs najs och Big Bussines på G :)

Kan man inte göra såhär om DU är sjukt trött på din telefon och din leverantör
eller kanske bredband så skaffar du nytt av mig! Yes klockrent så kom in i butiken

och Kampanjkoden är : Jag har läst Steves blogg
 
hahaha så ska vi nog kunna fixa en Bra Deal eller lägg en kommentar här

De 5 första får en Sony Ericsson väska japp!

Jag och mäl käkade på ett nytt Sushiaaa ställe i stan fett gott!!



till vänster om Vinland men höger om Pizzera Victoria
Du vet där Malin bor alltså inte min utan Wall haha : )

asså typ sådär 12 bitar för 75 kr så jääävla fläshigt!



Visby V.29 07



Visby V.29 08

Får hoppas på att det blir ett 09 för det är fan roligaste veckan på hela fucking året : )

uppdaterar någon gång om jag örk med en liten Gotland resumé

Kommentarer
Malin säger:
      2009-05-13 kl 11:10:26


Ä C K L I G ! YOU DISGUST ME. Vet du hur du ser ut? IDIOT

steVe säger:
      2009-05-13 kl 17:27:06


Tjena haater!



Haha klart som fan jag vet hur jag ser ut, men du skulle kunna skicka en bild på dig så kan jag fixa en sån där omröstningsgrej och se vem som vinner.



du lämnade "din" mail

[email protected]



facebookade den men tror fan inte det är du Malin haha



aja fuck you på dig och du är välkommen tillbaka

Shanaz säger:
      2009-05-14 kl 08:46:25


ja o malin va inne på de där sushistället men käka aldrig, de såg ju värsta sunkigt ut ju..

men kanske ska prova de alltså...

steVe säger:
      2009-05-14 kl 17:30:44


haha ja vet men hon har precis öppnat kan knappt svenska men gott är det :D


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0