on the line

         2009-03-04 @ 17:37:10 / Allmänt
alltså online!

Jag tänkte berätta hur tråkig den här dagen har varit haha!
har verk´ligen inget bättre för mig!

Står på jobbet för övrigt och bara deeegar
början av veckan har vart riktigt bra om man räknar
hur mycket man sålt men idag är en jävligt sjuk dag idag har hela butiken bara sååååålt 1
och självklart är det jag som sålt den men en kl 17.25 ??????

Har alltså ändå vart taggad druckit kaffe och hela den biten men såhär
kan det ibland va i min branch shit happens brukar man kalla det
så tänkte ströa lite här så får jag iaf några sekunder att flyga iväg

Festen i lördags va riktigt jävla kul asså!!!
bilder komma och aaa det va fett som fan.

ska tuba lite och lägga upp en bra låt.



hitta inget bara sådär så jag lägger upp en polare här som ville ha lite PM
alltså PROMOOTING elle heter de så ? reklam får vi kalla det.

nu gick kollegan Simon hem också han ska till Sälen och skiiia
jag han köpa en twix som jag står och käkar på
fan va gott det är med TWIX
det känns inte så jävla dåligt heller inneehåller ju bara kex :P

Nu kom en uttråkad Linn in i butiken och visade att han pluggar tecken språk låter sjukt svårt ut
men blå färg visar man genom att peka på ögat bara tydligen jaaaaaaaaaaaarå!!!

ju mer ja skriver desto mer uttråkad blir ja haha
men nu ska vi komma på nått kul här

Klicka här

haha det roliga är att snubben tjänar

10 20 000

EN MILJON FUCKING TJUGO TUSEN I MÅÅÅÅÅÅÅNADEN!

det gör mig såå sjuuukt taggad när jag står här i butiken och det är noll människor
och utan människor tjänar jag  inget haha och han tjänar en mille i månaden "

alltså en jävla miljon i månaden utan problem.
åker fläsh bil sådär har kanske fläsh villa
och riktigt me fläshiga cash haha ingen jävla
lågkonjuktur för den snubbben.

Men en sak som ni måste veta är att idag handlade

Blondinbella toapapper för att hon ska bajsa!
men hon tyckte det var pinsamt att bara handla det så hon fyllde korgen med massa andra saker

- Så jag gick runt där och fyllde korgen med nötter, keso, choklad, lax, brämhults juice etc.

för att vara exakt

undra om hon då skulle ha med allt det där på toan och använda när hon sitter och bajsar.

bajsa en klutt och ba mm lite choklad och va törstig ja blev o sen kissa lite mer kanske

 

bilden är nog tagen precis innan hon ska på toa och till höger är väl typ resultatet

känsliga besökare VARNAS!


nu orkar jag inte skriva mer baaaaaaaaaaara en timma kvar orka

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0