Zlataaan, hmm Sverige till wiiiem ?

         2009-06-08 @ 20:04:01 / Allmänt

6e Juni sikket midsommarfirande för svenskarna haha det blev nog inte som någon tänkt sig direkt
Sverige förlorar med fukking 0-1 mot danskarna med tur inte med. Henke borde satt sin men dem får fan skylla sig själva

På ett sätt är jag så jäääääääävla glad för förra gången när Zlatan snodde straffen av Källström klagade ALLA även att han satte den

hahaha och nu när han inte tar den och låter kuk källström slå in den då skriver och klagar ALLA varför tog inte zlatan den

Vem faaaaaaaan är så dum och låter källström ta en straff när han knappt får spela i sitt ord. lag?!

Zlatan kommer till matchen
och vunnit skytteligen i SERIE A!!!!!!

trångsynta svenskar asså får skylla sig själva

Zlatan och Henke ÄR i stort sett landslaget men de gååååår inte när man har 9 keffa andra spelare
okej henke kanske börjar tina bort lite ( svider i mitt hjärta o säga det :P ) men thats life

men faaan va kul det är att tuba Zlatan hahhaa så jävla rolig


Riktig blatte humor hahahhahaha

 

RESPEEEEKT







så jävla mäktigt azzå zlatan 9 år sen spelar i fukking superettan och drömmer om att spela i Inter med Ronaldo
Och vart här han nu lixom !
Allt går om man vill


 
Hahha kolla hur sött han sneglar på idolen


 
hahahah som om han ska intervjua Gud

- Vad tycker du jag ska fråga dig nu idag


hahahhahahahahahahahhahahahaha

Kommentarer
jon säger:
      2009-06-09 kl 20:53:57


hahaha,,så skön han eee..

fan borde skriva lite om den grymmma nattklubben du ska till på Gotland;)..var en beach klubb med va???;)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0