VISBY tümörrow

         2009-07-13 @ 02:25:33 / me livin´ the Fast LIFE
Så börjar sista veckan på semestern.
Klockan är allt för mycket för att börja predika om vad som gjorts och blabla.

Det har ju inte varit det bääästa vädret direkt men
har ändå sådär gjort bästa av situationen !

Imorn eller idag blir det ju åker jag ner till Visby
och jag veeeeeeeeeet att det kommer bli en sån jääävla bra vecka!!!!

3e året nu haha jag befinner mig på Visby V.29 och den veckan går ju inte
ens beskriva med ord om man ens orkar försöka.
Första året jag åkte ner var ju 07 precis efter jag kommit hem från Magaluf
 bara för att Sabina hade snackat så mycket om det. OMG vilken vecka jag fattade ingenting haha
Jag hatar house musik men inte längre. Det e bara för att man har lyssnat på wannabe house djs
som spelar sina gamla dängor på typ platå. Axwell , Lewerentz och chicks från Ibiza va dem gööör asså
man får galet me flipp i skallen.

Så varför jag inte haft panik att göra något spec denna semester är för att
den här veckan kommer va fliiiiiiiiiiiiiiiiipp!!!

+ att jag för första gången ska träffa lilla Noel

Jon och Sabinas little angel



Lite pics från last year

 





haha funny





Tur att man är en V.I.P haha



flääsh är inte gratis måste ju jobba lite oxå

ITS ENOUGH

Nu till video hörnan







Alex Lewerentz






Alex says :

WE LOVE HOUSE har premiär för måndagsklubben nere i Visby på Hamnplan 5!! Denna vecka (imorgon 13/7) inleder vi storstilat med mina parterns in crime AN21 & SEBJAK som tillsammans med mig och Tommie kommer inviga "Stockholmsveckan" riktigt ordentligt under måndagsnatten.




Jon my mään , Respekt !

Sist men inte minst ett tips på hur man INTE bör göra




Gonatt

Kommentarer
ITS Güüüüüd its jeeevligt güüüüd säger:
      2009-07-13 kl 13:23:09


Hoppas du får en lyckad vecka bro å att vädret e me dig. fuck you puss å kram / elweezzzzzzzzzy!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0