TÄVLING TÄVLING AXWELL AXWELL HAMNPLAN 5 VISBY !!!!!!!!!!!

         2009-07-16 @ 22:20:00 / Allmänt


OKEJ NU KÖR VI ETT LITET TEST HÄR HUR BRA MIN FÖRSTA TÄVLING PÅ BLOGGEN BLIR.
IOFS ANDRA , HADE JU EN HÅKAN HELLSTRÖM TÄVLING MED

REGLER
NI SKA GÖRA ETT INLÄGG OM HAMNPLAN 5 SOM SKA HA
EN AV VÄRLDENS STÖRSTA DJ PÅ PLATS

INGEN MINDRE ÄN

AXWELL



NI SKA LÄNKA HIT TILL MIN BLOGG
OCH NÄR NI GJORT ALLT DETTA

LÄMNAR NI EN KOMMENTAR I DETTA INLÄGG MED MAIL
SÅ JAG KAN KONTAKTA VINNAREN : )

STÅR NI INTE PÅ GÄSTLISTAN IMORN SÅ VILL NI IIIIINTE STÅ I DEN DÄR KÖN
DET KAN JAG LOVA.

SÅ TILL PRISET

DEN SOM GÖR DET FEEETASTE INLÄGGET OM HAMNPLAN 5´S FEST IMORN
OCH LÄNKAR TILL MIN BLOGG OCH DETTA INLÄGG

VINNER (Värde 800:-)

FÖRE KÖN
+ FRI ENTRÉ
+ TA MED DIN FLÄSHIGASTE VÄN

THATS ALL FOLKS!

YOU GOT ABOUT 24 H TO MAKE IT HAPPEN !!!


Kommentarer
den fläääääääshigaste den tyyyngaste LAF aka elweezy säger:
      2009-07-16 kl 23:46:17


YO one two ! jag ser att du är sååå jääävla fläääshig steve men är inte lika hallywuuud eller GGGunit som jag alltid brukar vara som jag alltid brukar svaras. hahahah



Skönt å se att du tagit tag i bloggningverksamheten på allvar du uppfyller från och med nu även kriteriet Minst 7 inlägg per dag. Ser ut som du e kung där borta på Ön keep doing yaa thinnng bro peace!

softic säger:
      2009-07-17 kl 07:05:06


vem fan åker till gotland o surfar på nätet vecka 29? den här tävlingen skulle du lagt upp för 1-2 veckor sen, när stekarna va hemma


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0