Glöm inte bikta er hos StinaLee !

         2009-07-31 @ 17:49:48 / Allmänt


Klicka här för att komma till StinaLee

Haha det är sjukt många som biktar sig och jävligt underhållande att läsa!
många sicka grejer också

"när jag var åtta år hade jag sex med en kille som var runt 16 år. jag ville verkligen inte det men jag var så rädd för att säga ifrån. och det värsta var att han var min låssas bror. men nån månad senare gjorde min mamma slut med hans pappa och jag har inte sett han sen dess. Men jag mår en idag illa varenda gång jag tänker på honom."



"Att Michael Jackson har dött. Kan inte sluta gråtta, måste vara det värsta som har hänt i mitt liv och jag har gått igenom väldigt väldigt mycket i min ålder."



BIIIIITCH



"Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2 ½ år. Jag har varit otrogen mot honom med 3 olika killar. Den ena killen har jag träffat i snart ett år. Det värsta är... att jag är så jävla kär i denna killen , men samtidigt vill jag inte lämna min pojkvän, älskar honom och vi bor ihop... Vet inte vad jag ska göra..."

__________________


Update

Hahahahaha Denis den sjuka jäveln skickade precis sms
och hade vart inne där och läst och skrev

"Min tjej och jag har varit ihop i över ett år nu. Vi älskar varandra men jag har ett problem.
När vi går tillsammans tittar inga tjejer på mig, men massa killar tittar på henne. Jag undrar om det
är för att jag är mörkhyad. Jag hetsäter, för jag inbillar mig att det ska få mig sluta tänka på det här"

Steve, Varför har du inte berättat nått ? Jag finns här för dig




Kommentarer
- H* säger:
      2009-07-31 kl 18:30:49


- HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0