Dag one och Dag twü Visby Veeeecka tjugonioooooo

         2009-07-15 @ 02:48:03 / me livin´ the Fast LIFE
BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA BRA
Draaag ikväll på HAMNPLAN 5 med

Baby J

Lägger upp filmer med honom imöörn









Hahahaha dem här 2 grabbarna i baren där uppe på Hamnplan
är så sjuukt jävla roliga. Pontus till höger han andra vet ja inte haha men asså
vilken show dem gör till alla som beställer. Try it haha

Nu började jag sen senast men rewind en dag så kör vi från Måndag alltså igår.

Började resan i Linköping med den sjuuukaste packningen ever
vafan tänkte jag med egentligen haha fukking 32kg KLÄDER som en jävla tjej.
Att dem ens lät mig gå på planet haha. Baby määl skjutsade mig till Norrköping där
jag skulle ta FLYGET som tar endast 25min haha så sköööönt. Man hinner lixom sätta sig hamna i powernap mowde
sen slås hjulen ut och det blir värsta bullret och wips FRAMME.



det är ju min private jet så därför är den ju inte så stor. Den e ju lixom bara för mig och min Packning.
Väl framme kom Sofia aka Shanaz och hämta mig eftersom älsklingen Noel och Sabbe med famili var på Fårö och hängde. Det va lite mulet och grått jämfört med Lkpg igår som va värsta Stek vädret. Men iaf styrde rodret straight to Hamnplan 5 för o träffa Jon och Saamer sen keeka lite sådär chill hälsade på 3 gänget utanför som står i väärldens jävla monter haha utanför men de ser ni ju i förra inlääägget. Sen styrde vi oss hemmåt och jag va så nervös haha det pirra i hela mig. Jag skulle ju få träffa vääääääääärldens sötaste lilla Noel.



Självklart gråter han av lycka eftersom det är första gången vi ses

Självklart kom jag med en liten present som är så jääävla TÖNG

en RUN DMC body som är likadan som alla mina tshirtar haha



sen har ju bebisen fått massa andra grejer av familjen haha han kommer bli så bortskämd  : )



Måndagen blev en ganska mjuk uppstart vi käkade lite food senare på kvällen och
sen eftersom Sofie jobbar och Jon inte jobbar kväll längre tänkte jag ett tag stanna hemma men det funka inte
efter att ha kommit hem seent på nätterna i 2 v på semestern så var jag inte ett dugg trött så ett stycke nyktert Steve
drog själv ner till Hamnplan och höll ställningarna lite. Det va helt OK med folk med tanke på att SEBASTIAN INGROSSO
 spelade 500 meter bort på Bur :P







Hem, Sleepa och vaknar upp till dag numero twü
en riktig skön Visby steVe dag haha väntar

först tittar till angel boy





haha ligger under parasollet och steeker så sööt!

Sofie aka Shanaz jobbar ju så jag tog världens trögaste cykel och drog ner mot hamnen
Startade dagen med en Pimpjuice



fifan jävla bildjävlar massa bilder som ligger rätt lägger sig på sidan eftersom de är tagna
i så stort format tror ja.



men där stannade jag ett braaa tag haha så jävla kul . De har en stor Touch dator från HP som är där
och  samarbetar med 3 så jag drog upp 2 st youtube fönster och började spela musik och va dagens tyngsta DJ garran!!!

haha ja skulle dra och dem ba nooo fortsätt spela och det ligger ju så nära Hamnplan och Joda tror ja de heter
så man såg uteserveringsfolket bara sitta och digga när jag körde alla hits från alla möjliga håll
coco jamboo, ulf lundell, pitbull, lazee, GUCCI GUCCI PRADA PRADA haha Style of eye och mööönga mer.

med brist på folk att hänga med SHANAZ världens segaste människa drog jag till Kallis och checka läget haha
och där kan jag lova att det var riktigt jävla ÖS. Kallis är alltid kallis. Gaaalet mycket folk, skön musik och alla på
HYPEMOWDE
Hahaha det är så jävla kul o se ibland att varenda jävel ser fan likadan ut
färgade byxor, RL skjortor backslicket och hela köret
känns som om folk googlar
"hur ska man se ut på Visby V.29"
men fukk it jag glider in där skön som fan och alla bara kastar ögon
på tyngsta killen på placet lixom haha men det är ju mycket tack vare mina sköna
MJ´s
Alltså Marc Jacobs Brills daaaah!!

Såg en jävla massa fejk wannabe LKPG brats oxå haha
så jävla pinsamt asså. En blev dessutom utlängd för att han var så jävla full. Huuuuuuuuuur fan
blir man för full på kallis lixom. Om du vart där du fattar vinken haha OMG.



Videon visar också väldigt tydligt hur man

INTE

Dansar till Michael Jackson haha bratpeople





Olearys AFTERWORK :P



det sjuka är att klocka är 04´00 nu och Sabina är uppe och går med Noel
han gråter äter sover gråter äter sover o kör sitt race hehe stackars







Nej nu ere fan finito !!
Jag ska fan jobba imorn på

Tofta Beach Club

och det kommer vara ett så sjuuukt jävla bra drag imorn !!!!



Maskinen, Style of eye, Zacke

+ att resten av eliten kommer imorn
Så nu är det ingra nyktra dagar kvar haha



Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0