MÅNDAG!

         2009-02-16 @ 10:40:51 / Allmänt

Ny vecka med nya möjligheter!

Idag och imorn har jag blivit uthyrd till Ikano huset att få jobba i TRE butiken där!
dem ska ha flyers utdelare och vad passar inte då om

Sveriges tyngsta säljare



ska bara stå i gången och kriga in folk haha
ska mörda butiken i City totaaaaaaalt!!!!

En film ni MÅSTE se är

Slumdog Millionaire

lite sådär synd eller nej haha fan heter de känslosam kanske
haha nej vettefan men den e bra som fan, kan också va för att det påminner om Sri Lanka alltså
folket och så men den är nog jävligt bra ändå 
fick ju ändå 8,7 av tio på IMDB

rakat håret har jag hunnit med nu på morgonkvisten!
det är så jävla jobbigt så jag väntar alltid så länge
haha men sen ser jag ut som en svamp!
men nu är det gooooooone!

måste käka och ladda upp
för idag kööör vi!


Tänk på att främlingar,
är vänner som du inte känner.





saknar folket på Gotland!



Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0