malin är bäst!

         2009-02-10 @ 22:47:56 / Allmänt
Ja det får bli min rubrik för jag vettefaan va ja skulle wrota och malin var så fantasifull
och kom på den rubriken så himla duktig!

Såg precis en film eller nej de va fan en dokumentär
trodde de skulle va en chill sådär najs svensk film men de va dokumentär
om en thai unge men den va ganska touchin´

klick her om du will download it



idag har vart idag och imorn är en ny dag!

shiaaaat va tiden går snabbt ibland, lika fort som ljusets hastiget määybe
Man hinner inte med allt man vill göra jag brukar fan få ångest för grejer man inte "hinner" göra.
Man skulle städat, man skulle gjort det blabla
i wiiiish jag kunde blunda och räkna till hundra och när man öppnar ögonen så ser jag världen ur ett mycket bättre perspektiv.
sloow men säkert bär det åt ljusare tider har jag märkt
Men det är ett tufft motstånd på vägen, men jag ska slå sönder väggarna som hindrar mig till livets möjligheter

De flesta människor behöver,
mer kärlek än de förtjänar.



Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0