ledig!

         2009-02-18 @ 13:57:52 / Allmänt
börjar med att vi krossade City igår med :P
jobbade min sista dag på Ikano igår med flaggan i topp




kääändis de klart folk nappar haha och
im lokiiin´ so good !
de  e d!

Och som ni ser så står det Äntligen bakom mig och det är en
ny Nokia 5800
 lur tjoooock galen
den säljer som smör i solsken!

299:- RING FÖR ALLT TELEFONEN INGÅR
HOLLA AT ME OM NI SKA HA DEN HAHA!




Den enda touch telefonen som kan matchas med Iphone
aftonbladet skriver som Iphone fast bättre haha!

men igår på kvällen när ja skulle sova och se när jag börja idag stog det att
jag är ledig idag och imorrrn
snacka om dålig koll asså, nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt
för att få något bra utav dagen!

Sherwan har fått jobb telefon haha!
så det bugar vi och bockar för
slipper man den räkningar lixom sj har jag ju haft det sen gymnasiet
eftersom ja jobbat med cellphones hela tiden grr!

Hade ja orkat så skulle dagen nog se ut såhär:
- Äta
- Träna
- Städa rummet
- Gå till banken fixa lite shiaat
- sen chillnani


men nu vet jag bara att jag ska äta : )



lite kärlek till Nicke aka Strasse som flyttat till Rom och njuter av livet
miss you boy!

peace

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0