Jag kom inte på någon rubrik

         2009-02-22 @ 00:29:50 / Allmänt
jag är så jävla trött att jag googlade

kom på en rubrik

så va det första som stod

Jag kom inte på någon rubrik

haha så det passar ju skitbra!
Jag har ingen alls fantasi och orkar knappt skriva vad jag gjort eller sååå
det sjuka är att jag skrev senast igår och nån lägger en kommentar på kass update haha
men idag och igår måste vart ett par riktigt sjuka dagar asså. Idag borstade jag tänderna kl 8

PÅ KVÄLLEN!

Jag har legat i min morgonrock sen typ halv tolv och inte gjort ett skit
Jag e verkligen keff på att vara ledig ja gör fan inget men de kanske
de man ska göra men ja får fan panik.

Men om vi börjar med härifrån och bakar bakåt de ska stå backa! nej backar

ligger i sängen och innan det var jag hos sherwan en sväng och innan det har jag
bara legat i sängen och har haft sjukt tråkigt!!!

Igår va en skön dag kom till stan 20 min innan jobbet hoppade in på espresso house och köpte
en LITEN kaffe takeawaaay 25 spänn ett rån asså
den va skitäcklig också men ja drack ändå för ja hade ju ändå betalat för den lixom
feeel me?
Det godaste kaffet är ändå mammas o deras



Yes snabbkaffe! och det ska vara Nescafe
(bild tagen från familjens cafe i Sri Lanka)

Skön sådär som vanligt kanske lite peppigare sålde ett par stycken
alltså inte två st som i ett par utan par sådär många men inte vill skryta
men aaaa typ mellan 6-7 :P

Sen efter jobbet va man hemma och som vanligt var det en full drös med tips
som kom från överallt om vad man skulle göra denna fredag

NOT!

Jag vägrade sitta hemma eftersom jag var ledig idag så stack til denis chilla lite där
och sen fick vi NOJJA!
då menar jag galet galet galet
men som tur är så vaknade jag upp som riktiga Steve idag hahaha!
ni fattar inget eller du ja vet ju inte hur många som läser de här lixom men
de e inte meningen att ni ska fäääätta!


ajuste måste påpeka igår hade jag fucking

trumvirvel


115 besökare
asså shiiiiiiiiiiiat säger jag bara
ja fick en chock och så nu välkomnar jag mig själv
till Tungaste Blogg Eliten haha
Igår kom mitt genombrott

och nu glömde ja vart jag va för de va en som hade lämnat en kommentar
och skrivit

Jag med och de va för att jag råkade spara efter dem första orden jag är trött så de blev publicerat
och eftersom på nått crazy way hamnar min blogg nånstans o då direkt kommer folk och kollar haha
orkaaaaaaaaaaaaaa skriva mer men ja e ju inte klar än elle jo gårdagen e klar

torsdag kommer ja inte ihåg så mycket eller jo att malin va bakis haha bebben då

Men på onsdagen va vi ute grabbarna haha
det va jäävligt kul faktiskt men det är en låång historia
för ingen va pepp på att gå ut men ja va ju ledig torsdag så jag vägrade
inte göra något .
Men tydligen så ville ingen ut men sen smed jag ihop en plan som blev den grymmaste!
Ringde denis som skulle iväg men han blev då pepp då ringde jag sherwan som inte alls
var lika pepp och sket it. Då ringde ja Pishe och sa Sherwan va sugen och denis
för pishe sa han inte alls va pepp på msn och då vile han ut
då ringde ja tillbaka till sherwan och sa att Pishe också ville ut haha men de va en jääävla
massa telefon samtal iaf!



skönast här förutom jag är nog tröjan jag köpte i Sri Lanka för typ
50 pesetas

Steve goes Modegayblogg :

Glääses: Marc Jacobs
Halsband: Thomas saaabo från baby i B-day gift
Tröja: Från Odel
Byxor: Zero fett tunga fick dem av Sabina och Sara i B-day gift
Klocka: Diesel
Mowde: HYPEMOWDE









kvällen avslutades med att gå/åka hem till tilda
och där bjöds det inte på några pannkakor som jag hade hoppats på
men det fanns en jävla god Lasagne i kylen som nog va
till henne och hennes syster haha men life sucks :P!

Men nu är vi inne på torsdag morgon och Tilda kommer typ och väcker en och säger hon ska
till NORGE halv åtta på morgonen haha de sa hon iofs dagen innan men ja trodde
hon skäääämta! men vi fick sleepa vidare haha och vaknade till den här killen




haha min gamla kompis faktiskt när jag jobbade runt i sverige
så sista dagen på jobbet tog jag telefonen och ringde in hela tiden och kom in tre fukking ggr
hahha helt sick och jag svara fel alla ggr. sen så sa han hela programmet
gör som steve ring in han har vart inne 3 ggr haha o blabla

aee fan de här håller inte ja måste ju fan sova jobb imorn!



LIFE!

Kommentarer
- H* säger:
      2009-02-22 kl 00:30:19


- me too !


   BLOGG: http://merei.blogg.se/

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0