haaappy valentine!

         2009-02-14 @ 18:20:14 / Allmänt
im alive!
det är ett under men tro INTE att det inte hände nått igår!
haha de va ju ändå fredagen den 13e och jag har ju inte haft
roligaste veckan direkt!
Men jobbade till 7 sen kommer mallan och hämtar mig och jag e skithungrig
så skulle vi till Maxi och handla tills idag : ) efter hundra år va vi äntiligen klara och då ska jag starta malins bil
hahaha och självklart gick den inte staaarta heelt sick asså!
Sen fick vi ringa lite connections och starta med kablar
alltid kul att avsluta en fredag med!

Idag är iaf idag och det är

Alla Hjärtans Dag

och jag har vart på naajs humör hela dagen
kom till jobbet och började med den här sköna skylten!



haha fick galen bra respons!
men det sjuka är att vi säljer 13 st nya abbonemang
förra helgen sålde vi ett !
skööööööööön jag ääääääär!

sen under dan hade man ju lite små ärenden köpte lite
 flowers
en av dem  till min mamma och skrev att hon är
världens bästa mamma
och sen hade jag hem lite munkar haha
men dem äter väl någon upp





och man märkte att det va mycket kärlek på stan idag
rosa , röda påsar, blommor inpackade överallt
och folk va extra glada verka det som.
sjukt ändå att någon kommer på en sån dag så blir det värsta dagen ändå

kan tänka mig alla som har en date sådär ikväll på nån restaurang inte ihop men ändå lite sådär på g haha
folk som fått nån ros hemskickad av en kille och tänker shit han kanske menar allvar nu ?!
fått ett sött lite sms sådär
va veeeeet jag

hoppas bara på att alla får vääärldens bästa dag men en massa kärlek!

mina bröder , systrar och familj



nu ska jag chilla vidare
sen ska jag träffa ÄLSKLINGEN
och ha världens mysigaste fredag !



lite musik till den som vill komma i stämmning

Trey Songz - Don't Wanna Come Down

Trey Songz - Takes Time to Love
 
Ne-Yo - Future In You

Jamie Foxx - Superman

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0