första dagen på det nya livet!

         2009-02-10 @ 10:03:44 / Allmänt
Har du tänkt på att varje dag är en ny dag ?!
IDAG är ju faktiskt den första dagen på mitt nya liv.
för igår var ju igår och idag är ju idag
och allt kan hända!

Kanske blir miljonär, kanske får en ny bil vad som heeellst!

Vaknade 7.30 på morronen
satte mig i bilen
och NEJ den fungerar inte. Bara på ettans växel och det är typ 10 min dit.
Jag åkte på ettans växel ändå dit fyfan va pinsamt folk bakom som tutar och bromsar jag får jag motorstopp!!!
Aja kommer dit men neeeeeeeej är han där neeeeeej!
det står 8 väntar till halv nio sen sket ja it. lämnade bilen där och nyckeln
och skiter fullständigt i om någon snor den!!!

Sen tog ja bussen till stan och va tvungen att varva ner
kund kommer chilla.

_____

Så satte mig på espresso house eller vad det heter och käkade frukost i min ensamhet haha
men vilka jävla scones ritkigt gott!
Så nu är jag på spåret igen och nu kör vi.


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0